سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته است، گفت: فعلا دو بازی باقیمانده در لیگ برتر را مدیریت می‌کنیم.

اولین اظهارنظر سرپرست جدید تراکتورسازی بعد از برکناری آجورلو

به گزارش قدس آنلاین، عباس الیاسی  درباره انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی به جای مصطفی آجورلو و برنامه هایش برای این باشگاه به مهر گفت: فعلا که برنامه خاصی نداریم. آمده ایم تا این دو بازی باقیمانده در لیگ را مدیریت کنیم. در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته ام و باید مشکلات آسیب شناسی شود.

وی درباره وضعیت همکاری ساغلام با تراکتورسازی تاکید کرد: ساغلام که فعلا هست. حرفه ای این است که ساغلام بماند. با او تماس تلفنی داشتم و از او خواستم تیم را جلو ببرد. قرارداد ما با ساغلام اینطور بود که یک نیم فصل در تراکتورسازی باشد و بعد برای فصل بعد به توافق برسیم. ادبیات ساغلام هم شفاف است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که دلیل ناکامی تیم در این فصل را چه می داند؟ خاطرنشان کرد: باید این مشکلات آسیب شناسی شود. عوامل زیادی در نتایج ما تاثیر داشت که باید آنرا بررسی کنیم.

وی در خصوص احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره تراکتورسازی هم گفت: فلا که برای دو بازی پیش رو اتفاقی نمی افتد ولی قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.