بجستان_ فرماندار بجستان گفت: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب و نگاه دولت همه مردم و مسئولان موظف به حمایت از تولید و مصرف جنس ایرانی هستیم زبرا مصرف کالای داخلی هرچند بی کیفیت ولی باز هم کمک به تولید و اشتغال ایرانی خواهد بود.

مصرف کالای ایرانی هرچند بی کیفیت کمک به تولید و اشتغال خواهد بود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری امسال بجستان با تبریک اعیاد شعبانیه به شعار امسال اشاره و اظهار داشت: دغدغه مقام معظم رهبری و دولت و مسئولان حمایت از تولیدات داخلی و  کالای ایرانی بوده و همه احاد مردم نیز باید حمایت کرده و تولید کنندگان نیز لازم است کالای با کیفیت به مردم بدهند.

فرماندار بجستان نیز گفت: در سخنان رهبری نکته ای مورد تاکید بوده و جلب نظر می کرد که باید همه به آن توجه کنیم وآن اینکه در حالی که ما بسیاری از تولیداتمان با کیفیت می باشد ولی با نام و مارک خارجی به بازار عرضه می شود و نباید اینگونه باشد.

وی تولید را هر چند بی کیفیت نیاز به حمایت دانسته که باعث اشتغال و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در خانواده ها می شود زیرا ما مگر نه این است که بسیاری از کالاهای خارجی بی کیفیت را مصرف می کنیم که بهره ای هم از آنها نمی بریم و دور میریزیم و این یعنی کمک به چرخ اقتصادی سایر کشورها.

نماینده عالی دولت در شهرستان مسئولان را جلو دار حرکت آحاد مردم در زمینه مصرف کالای داخلی دانست و اظهار داشت: باید راهی را انتخاب کنیم که همیشه مانند بسیاری از کشورها جلو دار باشیم و به فکر شهر خودمان و کشور خودمان باشیم.

وی راهبردهای اساسی استاندار خراسان برای مسئولان در سال جاری را بیان و اظهار داشت: این هشت راهبرد از جمله تداوم تولید و اشتغال، ارتقاء خدمات دولت، سلامت و رعایت حقوق شهروندی، استفاده از کمکهای مردمی بوده و عملکرد همه مدیران در پایان سال با توجه به این موارد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 ابراهیمی در پایان موفقیتهای مسئولان شهرستان در سال ۹۶ را اعلام و اظهار داشت: همین بس که ما جزء شهرستانهای برتر استان هستیم و ۱۰۰ درصد اعتبارات شهرستان در زمینه اشتغال را جذب و از اعتبارات شناور که سایر شهرستانها نتوانسته اند جذب کنند ما جذب و ۷۴۷ مورد زمینه اشتغال را فراهم و ثبت سامانه کنیم هر چند که کاستی هایی داریم ولی این به آن معنی نیست که همه بیکارها را توانسته ایم جذب کنیم و برایشان شغل ایجاد کنیم چون منابع محدود است و برخی هم خودشان نتونسته اند جذب اعتبار و کارها را تسهیل کنند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسین  وحیدی امام جمعه شهرستان با اشاره به سخنان رهبری از همه مردم و مسئولان خواست تولیدات‌ داخلی را حمایت و مصرف آن را افتخار خود بدانند که در بسیاری از کشور ها با این نگاه توانسته اند پیشرفتهای خوبی عاید خود کنند.

در ادامه چند نفر از مسئولان ادارات از جمله آموزش و پرورش، سپاه، بنیادمسکن گزارشهایی از فعالیت های ادارات خود ارائه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.