رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: معاون شهردار تهران به جای فرافکنی مشکلات طرح ترافیک، باید شفاف درباره آن صحبت کند

مشکلات طرح جدید ترافیک را به جای فرافکنی توضیح دهید/ضررهای روزانه

به گزارش قدس آنلاین، محمد علیخانی با اشاره به اظهارات امروز معاون ترافیک شهرداری تهران گفت: متاسفانه ایشان به جای پاسخگویی درست به فرافکنی مسائل می پردازد.

وی گفت: اگر پیشنهاد درست بود باید درباره طرح جدید و مسائل آن صحبت کند و توضیح دهد. این فرافکنی و ایرادات را به گردن این و آن انداختن شیوه درستی نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه شنیده ام طی چند روز اخیر هر کس به طرح جدید انتقاد می کند ایشان به جای پاسخگویی درباره طرح جدید می گوید به شورا اعتراض کنید. این کار بسیار ناشایست است و ما تذکرات لازم را خواهیم داد.

علیخانی اضافه کرد: من از روز اول انتقادهای بسیاری به طرح جدید داشتم و معتقد بودم طرحی که عجله ای باشد و این حجم تغییرات داشته باشد نمی تواند نتایج خوبی داشته باشد اما چون ایشان محکم ایستادند و دلالیل بسیار آوردند ما نیز اعلام آمادگی کردیم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که ظاهرا باید از مردم عذرخواهی کنیم گفت: من به خاطر مشکلات این طرح و عدم پاسخگویی مناسب از شهروندان تهرانی پوزش می خواهم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درباره قیمت ها نیز گفت: نرخ گذاری بر اساس فرمول های پیشنهادی ایشان صورت گرفت و البته ما آنها را تعدیل کردیم.

وی افزود: مثلا طرح ویژه جانبازان را رایگان کردیم، تعرفه های وانت بارها و آژانس ها به ۵۰ درصد رسید در حالی که ایشان روی بهای ۱۰۰ درصدی تاکید می کرد.

علیخانی گفت: با وجود تعدیل های ما این اعتراضات پیش آمد و اگر پیشنهادهای ایشان عملی می شد دامنه اعتراضات و مشکلات به مراتب بیش از اینها بود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: ما با بخشی از مردم روبرو هستیم که طرح حق آنهاست. من به نوبه خودم تلاش می کنم از راههای قانونی اصلاحات را انجام دهم. به نظر می رسد با این مشکلات متعدد بازگشت به قبل بهتر از این فرافکنی هاست.

وی در خاتمه گفت: از اول اردیبهشت، هر روزی که اجرای طرح به تاخیر بیفتد شهرداری متضرر می‌شود و ما در واقع با این طرح شهرداری را از درآمد خودش محروم کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.