بجستان_ رئیس آموزش و پرورش بجستان گفت: برای پاسداشت مقام معلم که یک روز یا یک هفته نام گذاری شده همه باید دست بدست هم داده و کمک کنند.

مسئولان ادارات در حد توان برای پاسداشت مقام معلم باید کمک کنند

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حسن عزیزی رئیس اداره آموزش و پرورش بجستان شب گذشته در جمع مسئولان شهرستان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش از آن مسئولان و مردم است و کمتر کسی است که فرزندی در حال تحصیل نداشته باشد گفت: شایسته است همه تلاش کنند که خلاء های مالی را بر طرف کنند.

عزیزی با تاکید بر اینکه در هفته ای و روزی که به نام معلم نام گذاری شده همه باید دست بدست هم داده و از مقام علم و آموزش قدردانی کنند گفت: در مجموعه شورای اداری و مسئولان شهرستان که فرزندان خودشان در این نهاد مشغول به تحصیل هستند انتظار داریم همه دست بدست هم داده و هفته و روز خوبی را برای پاسداشت مقام معلم سر پا کنند.

وی افزود: اگر توسعه شهری داریم و اگر نیروهای توانمندی امروز در موقعیتهای مختلف کشور و شهرستان داریم از آن خدمات و زحمات شبانه روزی معلمینی است که شبانه روزی مشغول به ارائه خدمات هستند.

رئیس آموزش و پرورش بجستان کسب بهترین رتبه در مسابقات علمی فرهنگی در روزهای گذشته در بین ۱۵ شهرستان و کسب رتبه اول امتحانات نهایی در سه سال گذشته در بین ۴۷ شهرستان خود دلیلی بر اهمیت و ارزش کار بوده که همه باید قدردان این زحمات باشیم.

حسن عزیزی تا کید کرد: همه این افتخارات با وجود اعتبارات اندکی حاصل شده و به عنوان مثال تنگناهای مالی اعتبارات فصل دو نسبت به سال ۹۵، ۲۵ درصد کاهش داشته و در عین حال از ۷۵ میلیون تومان اختصاص یافته به شهرستان ۱۳ میلیون تومان وصول شده و نیاز به همکاری بیش از پیش مسئولان و مردم احساس می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.