بجنورد-استاندار خراسان شمالی در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری گفت: اردوگاه دانش اموزی شهید چمران بجنورد باید تابستان امسال به بهره برداری برسد و این موضوع فکر و هدف اصلی متولیان امر باشد.

اردوگاه دانش آموزی خراسان شمالی باید تابستان امسال به بهره برداری برسد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این نشست اظهار داشت: با توجه به گزارش ارائه شده از روند هماهنگی ها و پیشرفت عملیات اجرایی اردگاه شهید چمران از سوی معاونت عمرانی استانداری باید چالش ها و موانع بهره برادری از اردوگاه هر چه سریعتر با هم افزایی و مشارکت بین دستگاهی برطرف شود.

بررسی موانع و مشکلات روند تجاری سازی و تغییر کاربری عرصه های آموزشی به تجاری یکی از دستورکارهای این نشست بود که استاندار در این خصوص گفت: معاونت امور عمرانی استانداری بررسی و حل مشکلات مرتبط را طی نشستی با شهرداری ها و آموزش و پرورش و در صورت الزام، فرمانداران در دستور کار قرار دهد.

صالحی هم چنین تاکید کرد: طی نشستی با مسئولیت معاونت امور اقتصادی و با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و آموزش و پرورش، طرح ها و پروژه های آموزش و پرورش در سال جاری متناسب با عملکرد سال گذشته بررسی و ارائه و اعتبار مورد نیاز نیز پیش بینی شود.

تصمیم گیری در خصوص برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم هم یکی دیگر از دستور کارهای این نشست بود که رئیس شورای آموزش و پرورش استان تاکید کرد: هرساله برگزاری مسابقه کتابخوانی میان فرهنگیان یکی از برنامه های محور این هفته است که تاکید می کنم در مسابقات مختلف کتابخوانی از کتاب های نویسندگان استان بهره مند شوید.

صالحی ابراز امیدواری کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی به اهداف نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف برای اینکه انسان را به جایگاه واقعی انسانیت برسانیم، دست بیابیم که هیچ قشری بیشتر از معلمان نمی توانند در این مسیر پای کار باشند.

در ادامه این نشست، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی هم گفت:طی نشستی مشترک مشکلات مرتبط با گازرسانی و راه دسترسی به اردوگاه شهید چمران طرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

محمدحسین علی نیا افزود: پنج میلیون تومان اعتبار اولیه از سوی اداره کل نوسازی برای پیگیری روند صدور مجوز گازرسانی برای ثبت در سامانه مورد نظر پرداخت می شود و مابقی اعتبارات مورد نیاز باید از مرکز دریافت و پرداخت شود و همچنین با همکاری شهرداری و شرکت آب منطقه ای مشکل راه دسترسی به اردوگاه حل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد هم اظهار داشت:باید با برنامه ریزی مناسب در راستای ادای احترام به قشر پرتلاش معلمان گام برداریم تا آنان با دلگرمی وارد میدان خطیر و مهم تعلیم و تربیت شوند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: زیربنای سعادت و اوج کمال در دوران کودکی و نوجوانی شکل می گیرد که فرزندان ما به عنوان امانت در این دوران مهم در دستان معلمان هستند و ما باید تلاش کنیم با کاهش مشکلات آنان مسیر شکوفاسازی استعدادهای فرزندان این مرز و بوم به درستی طی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.