سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تاکید کرد دیدار این تیم برابر ناپولی جنون آمیز خواهد بود.

آلگری: دیدار ما مقابل ناپولی جنون آمیز خواهد بود/ مقابل کروتونه خوب بازی نکردیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته سی و سوم رقابت های سری A  به مصاف کروتونه رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یوونتوس با این تساوی با 4 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر جدول رده بندی باقی ماند. این دو تیم در هفته سی و چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

آلگری درباره این دیدار حساس که قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار شود، گفت: با ناپولی تیم دوم جدول رده بندی 4 امتیاز اختلاف داریم. دیدار جنون آمیزی خواهد بود. قبل از این دیدار از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می بریم و خوشحال و با روحیه هستیم.

او درباره تساوی برابر کروتونه گفت: بازی کردن در خانه کروتونه همواره سخت است. فرصت های کمی را خلق کردیم و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. از همان ابتدای بازی مشخص بود که امشب شب یوونتوس نیست.

آلگری در پایان سخنان خود گفـت: این دیدار را باید فراموش کرد و به دیدار حساس برابر ناپولی فکر  کرد. پیروز این دیدار گام بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی برخواهد داشت. باید تاکید کنم که فصل 20 می به پایان می رسد و باید تا آخرین لحظات از نظر بدنی در شرایطی خوب قرار داشت. اطمینان دارم که روز یکشنبه بازی متفاوت را برابر ناپولی به نمایش می گذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.