۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 596647

رقابت‎های فوتبال لیگ دسته دوم در حالی پیگیری شد که جنجال در یکی از دیدارهای مهم و حساس، کار را برای تعیین تکلیف حداکثری یکی از تیم‎های صعودکننده به کمیته انضباطی کشاند.

چاقوکشی در یک مسابقه حساس فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب این رقابت ها و از مرحله دوم، روز گذشته دو تیم استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر که شانس زیادی برای صعود به رقابت های لیگ دسته اول دارند، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر به مصاف هم رفتند. این بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک و بدون مشکل در جریان بود اما اعلام پنالتی برای تیم استقلال جنوب تهران، روند بازی را به سمت حاشیه و در نهایت نیمه تمام ماندن تغییر داد. 

وقتی داور مسابقه در دقایق پایانی برای تیم استقلال جنوب تهران اعلام پنالتی کرد، بازیکنان حریف اقدام به اعتراض کردند. این اعتراض ها خیلی زود به نیمکت تیم کارون اروند خرمشهر هم کشیده شد طوریکه نیمکت نشینان این تیم با حضور در زمین، اقدام به درگیری با داور مسابقه کردند. البته شدت این درگیری ها و برخوردهای فیزیکی وقتی بیشتر شد که تماشاگران منتسب به تیم کارون اروند خرمشهر هم به داخل زمین آمدند و با داور مسابقه و بازیکنان و مربیان حریف درگیر شدند.

بیش از ۱۰۰ تماشاگر دیدار دو تیم استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر تماشا می کردند. اینها تماشاگر منتسب به تیم جنوبی بودند که برای تماشای  بازی  به تهران آمده بودند اما ورود به زمین و درگیر شدن با داور و بازیکنان حریف باعث شدند تا در نهایت بازی نیمه تمام بماند. 

البته در جریان این درگیری ها هیچ فردی آسیب ندید اما گفته می شود که برخی تماشاگران در حالی وارد جمعیت حاضر در زمین شده و درگیر شدند که چاقو به دست بودند!

در هر صورت دیدار تیم های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر که تیم برنده آن می توانست گام بلندی برای صعود به لیگ دسته اول بردارد، ناتمام ماند. قرار است گزارش داور و ناظر این مسابقه جنحالی در کمیته انضباطی بررسی شود تا در نهایت این کمیته در مورد بازی و نتیجه آن اعلام رای کند. 

اسماعیل فرهنگیان، مدیرعامل باشگاه استقلال جنوب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این بازی و حواشی آن گفت: طبیعی است که وقتی داور به نفع ما اعلام پنالتی کرده، نمی توانیم عامل و مسبب درگیری باشیم. اگر پادرمیانی و درایت بزرگترها نبود، چه بسا این درگیری ها و حواشی به اتفاقات خیلی بدتری هم منجر می شد. 

مدیرعامل استقلال جنوب تهران با تاکید بر اینکه تماشاگران کارون اروند خرمشهر مسبب شروع درگیری ها بودند، گفت: از کمیته انضباطی تقاضا دارم که با بررسی دقیق اتفاقات ایجاد شده در این بازی، اعلام رای کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.