ستاره تیم ملی فوتبال برزیل ابراز امیدواری کرد در بهترین فرم خود راهی جام جهانی شود.

نیمار: امیدوارم در بهترین فرم خودم به جام جهانی بروم/ منتظر درخشش محمد صلاح هستم

به گزارش قدس آنلاین، برزیل بعد از جام جهانی کابوس وار در دوره قبل و شکست ۷ بر یک برابر آلمان، بیش از پیش منتظر شروع جام جهانی و جبران اتفاقات چهار سال پیش است. آنها اکنون روی درخشش نیمار در روسیه حساب باز کرده اند. 

نیمار که به دلیل مصدومیت نمی تواند پاری سن ژرمن را همراهی کند و مدتی است که خانه نشین شده است درباره جام جهانی گفت: من مدتها برای این جام جهانی انتظار کشیدم و امیدوارم بتوانم در بهترین فرم خودم باشم تا بتوانم تیمم را همراهی کنم.  شاید بتوانم بگویم چهار سال برای شروع جام جهانی صبر کردم و انگیزه های بالایی برای درخشش در این جام دارم. خیلی خوشحال هستم که عضوی از تیمی هستم که الان از قوی ترین تیم های جام است و بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیب خود دارد. ما برای قهرمانی به روسیه خواهیم رفت و تلاش زیادی می کنیم تا به این مهم نیز دست یابیم.

او که به دلیل مصدومیت در بازی معروف برابر آلمان در دوره قبل به میدان نرفت در ادامه صحبت های خود در پاسخ به این سوال که منتظر درخشش چه بازیکنانی در این دوره جام جهانی است گفت: کوتینیو و گابریل ژسوس دو بازیکن تیم ما هستند که شرایط خوبی دارند. بازیکنان دیگر خوبی نیز هستند. محمد صلاح در مصر ، لوئیس سوارس از اروگوئه و کوین دی بروین و ادن هازارد از بلژیک دیگر بازیکنان مدنظر من هستند. امیدوارم البته این بازیکنان وقتی برابر برزیل قرار گرفتند خوب ظاهر نشوند. در کل من خیلی امید دارم که این دوره جام جهانی فوق العاده ای برای ما باشد.

برزیل در جام جهانی روسیه با تیم های سوئیس، کاستاریکا و صربستان همگروه شده است و باید در اولین دیدار برابر سوئیس به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.