قزوین_ فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ولایت فقیه مهمترین پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی است.

ولایت فقیه مهمترین پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در مسجدالنبی (ص) شهرقزوین اظهارداشت: مناسبت های فروردین ماه و بیست و نهمین روز از آن یادآور پیوند ناگسستنی بین انقلاب اسلامی و ارتش است.

وی افزود: نامگذاری روز ۲۹ فروردین ماه به عنوان روز «ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» نشانی از رهبری انقلاب فرزانه امام خمینی راحل است و ارتش در سالهای بعد انقلاب همواره حضور مقاوم و مستمر دارد و امروز با تکیه بر دانش توانسته یک تحول اساسی، تربیت نیروی کارآمد و مؤمن را به خود اختصاص دهد.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی، وظیفه حمایت از مزرها را دارد و با جان مایه خود از منافع کشور دفاع می کند و افتخار می کنیم که آسمان ایران به عنوان امن ترین آسمان معرفی می شود.

بیدادی با اشاره به رویکردهای جدید ارتش جمهوری اسلامی در کشور گفت: یک تغییر اساسی در ارتش شکل گرفته است و این ارتش می تواند به خوبی حوادث را کنترل کند؛ اعتقاد داریم که رهبری ولایت فقیه در راستای استمرار حکومت امام زمان (عج) است و همین موضوع مهمترین تفاوت بین ارتش و نیروی مسلح کشور با سایر ارتش های منطقه است.

وی تصریح کرد: این ارتش می تواند امروز یک امنیت مهمی را در کشور و خاورمیانه تأمین کند و به درجه ای از اقتدار رسیده ایم که در تمام معادلات قدرت های دنیا اثرگذار باشیم و قاطعانه امنیت مردم و زیربنای توسعه کشور  را فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.