مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه استقلال چقدر بودجه دارد که مدیرعاملش می‌گوید ۲۰ میلیارد تومان بدهی پرداخت کرده‌ایم.

باشگاه استقلال چقدر بودجه دارد که ۲۰ میلیارد تومان بدهی پرداخت کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، سعید آذری در مورد دیدار روز یکشنبه با پرسپولیس گفت: بازی با تیم‌های بزرگ همیشه حساس است و ذوب آهن هم در کورس نایب قهرمانی است و می‌ خواهیم با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی کنیم. پرسپولیس هم قدرتمندانه مقابل ما بازی خواهد کرد و این مساله حساسیت بازی را دو چندان می‌کند. بعد از صعود به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا تیم ما از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان از نظر انگیزشی هم کاملا آماده بازی با پرسپولیس هستند.

وی افزود: بازی سختی را در تاشکند انجام دادیم. میانگین دوندگی بازیکنان ما در بازی با لوکوموتیو بیشتر از ۱۲ کیلومتر بود و این صعود را مدیون دوندگی بیش از حد بازیکنان و تدابیر تاکتیکی امیر قلعه‌نویی و همکارانش در کادر فنی هستیم و از همه بازیکنان و مربیان تیم ممنون هستم.ذوب آهن آماده بازی هیجان انگیز با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر به هواداران پرسپولیس اختصاص داده خواهد شد، گفت: استراتژی باشگاه این است که در این مسابقه فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص دهیم مگر آنکه شورای تأمین استان نظر دیگری داشته باشد. با این حال هواداران ذوب‌آهن باید تا قبل از ساعت ۱۶ بتوانند ۹۰ درصد ورزشگاه را پر کنند زیرا بازی ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و ما تا آن لحظه صبر نمی‌کنیم تا ببینیم چقدر از سکوها از تماشاگران پر شده است. هواداران ذوب‌آهن اگر دوست دارند تیم‌شان مقابل پرسپولیس برنده شود برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند و سه امتیاز را بگیرند و تا ساعت مقرر هم ورزشگاه را پر کنند.

وی در مورد قیمت بلیت این بازی گفت:‌در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود قیمت بلیت بازی با پرسپولیس را تعیین می‌کنیم اما طوری عمل می‌کنیم که هواداران توان خرید بلیت را داشته باشند.

آذری در مورد شایعه پیشنهاد از باشگاه فولاد و سپاهان برای مدیریت در فصل آینده گفت:‌ همیشه این مسائل هست کسی هم تا الان به من حرفی نزده است. ذوب‌آهن خانه من است و تا من را بیرون نکنند از اینجا نمی‌روم. دو سال سخت را در باشگاه پشت‌سر گذاشتیم و با وجود کاهش بودجه مبارزه کردیم، زمین ساختیم و شرایط  سخت را تحمل کردیم. من باشگاه ذوب‌آهن را خانه خودم می‌دانم. اگر بخواهند در باشگاه ذوب‌آهن می‌مانم و اگر نخواهند مدیر قدرتمندتری بیاید و کار را در دست بگیرد. منحنی صعودی ذوب‌آهن در این سال‌ها بسیار خوب بوده است اما این صعود فقط حاصل کار من نبود بلکه اعضای هیأت مدیره باشگاه، مدیران کارخانه و همه عوامل باشگاه در این سیر صعودی نقش داشته‌اند.

وی افزود:‌ از سال ۱۳۶۰ که من برای ذوب‌آهن وزنه زده‌ام تا امروز خود را کارگر ذوب‌آهن می‌دانم و افتخار می‌کنم که در مجموعه ذوب‌آهن حضور داشته باشم. من کارمند ذوب‌آهن هستم. البته در این فوتبال همه پیشنهاد دارند اما باید ببینیم این پیشنهاد تا چه حد عملیاتی می‌شود. در پنج سال اخیر تمام توان مدیریتی خود را به کار گرفتم و اکنون هم ذوب‌آهن به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا صعود کرده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت:‌ اگر تا دو سه روز آینده به باشگاه کمک نشود وضعیت بسیار سختی در ادامه مسابقات آسیایی خواهیم داشت و اکنون نیاز مبرم به حمایت کارخانه ذوب‌آهن داریم. من مصاحبه افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه استقلال را می‌خواندم که در صحبت‌هایش گفته ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده است برای من این صحبت‌ها جالب بود. می‌خواهم بدانم بودجه باشگاه استقلال چقدر است که این باشگاه فقط ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌هایش را پرداخت کرده ضمن اینکه توانسته پول بازیکنانش را هم بدهد، مربی و بازیکن بین‌المللی هم در اختیار داشته باشد. در حالیکه بودجه باشگاه ذوب‌آهن ۱۲ میلیارد تومان است که مجمع باشگاه آن را تصویب کرد. بنابراین اگر به باشگاه ذوب‌آهن کمک نشود شاهد یک مبارزه یکطرفه خواهیم بود. امیدوارم شرکت سهامی ذوب‌آهن به ما کمک کند زیرا دستمزد یکی دو بازیکن خارجی ما عقب افتاده است و ما نیازمند حمایت هستیم. می‌خواهم از عبدالله‌پور مدیر شرکت هواپیمایی تابان تشکر کنم همچنین از جناب تقوی مدیر امور مالیاتی کشور هم تشکر کنم که برای خروج از کشور میلاد فخرالدینی نهایت همکاری را با باشگاه ذوب‌آهن انجام داد و میلاد هم در تاشکند برای ما خوب بازی کرد و بازیکن تأثیرگذاری بود. از مهندس لطفی مدیرعامل شستا هم تشکر ویژه‌ای دارم با این حال اگر به باشگاه ذوب‌آهن کمک نشود شرایط ما سخت خواهد شد تا اینجای کار هم که در لیگ قهرمانان بالا آمده‌ایم با سختی‌ها و دشواری‌های زیادی همراه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.