فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: حدود ۶۳ درصد از بودجه سال جاری به بحث های عمرانی تعلق گرفته است از همین رو شهر فردیس امسال شاهد تحولاتی چشمگیردر این زمینه خواهد بود.

فردیس امسال شاهد تحولات عمرانی خواهد بود

حسن سعیدی باشسیز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تکمیل خیابان مپنا و جاده کشتارگاه از اصلی ترین اهداف عمرانی سال جاری شهر فردیس است.

وی تصریح کرد: همچنین جدول گذاری در مناطق دوگانه فردیس و آسفالت و لکه گیری خیابان ها از دیگر اقدامات مدنظر مدیریت شهری برای سال جاری بشمار می رود.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به لزوم نصب سطل های مکانیزه در شهر گفت: بدون شک شهر فردیس با کمبود سطل های مکانیزه مواجه است این در حالی است که در تلاش هستیم تا با خرید و نصب سطل مکانیزه این مشکل برطرف شود.

سعیدی باشسیز با اشاره به تخصیص ۲ میلیارد تومان برای تجهیز شهرداری فردیس گفت: شهرداری تاکنون با کمبود برخی تجهیزات مانند لودر، گریدر و کامیون مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: با اختصاص بودجه برای تامین تجهیزات شهرداری به طور حتم در مواقع بحرانی به مانند بارش های اخیر دچار مشکل نخواهیم شد.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با آگاهی از برخی مشکلات دیگر در این شهر گفت: زمین های خالی بلاتکلیف و وجود سگ های ولگرد نیز از دیگر مشکلاتی است که از آنها اطلاع داریم و درجهت کاستن ورفع آن ها تلاش می کنیم.

سعیدی باشسیز در پایان با تاکید بر عدم وجود مشکل در خصوص اجرایی شدن بودجه سال جاری گفت: ایراد خاصی در خصوص بودجه وجود نداشت و تنها ایراد شکلی دلیل مخالفت فرمانداری فردیس بود که به سرعت مرتفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.