کرج- رئیس هیئت وزنه برداری استان البرزبا بیان اینکه در سال جاری تعداد سالن های وزنه برداری در استان افزایش پیدا می کند گفت: همایون تیموری ملی پوش دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا از البرز در جمع اردونشینان حضور دارد.

سالن های وزنه برداری شهرستان ها افزایش می یابد/حضور یک البرزی در اردوی تیم ملی

منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به حضور ملی پوشان پرافتخار همچون بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی رقابت برای همایون تیموری کمی دشوار خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته از آمادگی بالای همایون تیموری اطمینان داریم و امیدواریم که شاهد حضور قدرتمند نماینده استان البرز در تیم ملی در بازی های آسیایی جاکارتا باشیم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت این رشته در سطح استان گفت: همکاری های مثبتی میان هیئت وزنه برداری استان و هیئت های موجود در شهرستان ها برقرار شده است.

رضاخانی با اشاره به توسعه سالن های وزنه برداری گفت: سالن های اختصاصی در فردیس و محمد شهر به بهره برداری رسیده است این در حالی است که در تلاش هستیم سالن های ماهدشت، نظرآباد و هشتگرد نیز در سال جاری به مرحله افتتاح برسد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت کل ورزش و جوانان پیشرفت های چشمگیری در رابطه با امکانات حاصل شده که با توجه به فعالیت استعدادهای موجود در البرز آینده خوبی برای وزنه برداری در این استان پیش بینی می شود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان البرز به مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت: مسابقات استانی نوجوانان و نونهالان در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد همچنین تیم پیشکسوتان البرز نیز ۱۵ اردیبهشت به مسابقات کشوری اعزام می شود.

رضاخانی در پایان با تاکید بر اهمیت همکاری با آموزش و پرورش برای فرایند استعداد یابی گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که در سطح استان حضور دارند از همین رو استعدادیابی را از مدارس شروع کرده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.