بجنورد- در مراسمی با حضور استاندار خراسان شمالی و رئیس خانه احزاب کشور، خانه احزاب استان راه اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

خانه احزاب خراسان شمالی گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی، در این آیین و در جمع مسئولان دفترهای احزاب فعال در این استان تصریح کرد: راه اندازی خانه احزاب به وفاق و همدلی بیشتر گروه های سیاسی و احزاب کمک می کند.

محمدرضا صالحی خطاب به نمایندگان احزاب با بیان این که باید با نقدها و مخالفت های خود شرایط رشد بیش از پیش استان را فراهم کنید، از آنان خواست وظیفه خود را در ساختن جامعه ای آباد، آزاد و سربلند به خوبی ادا کنند.

وی با قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد در فراهم ساختن امکان استقرار خانه احزاب استان، کلید این مرکز را به رئیس خانه احزاب کشور سپرد تا به شورای اجرایی خانه احزاب خراسان شمالی تقدیم کند.

رئیس خانه احزاب کشور نیز از اعضای شورای اجرایی خانه احزاب خراسان شمالی خواست خط مشی خود را تقویت وحدت و همدلی و افزایش همبستگی ملی قرار دهند و با فعالیت جدی، در راه کمک به حل مشکلات جامعه گام بردارند.

حسین کمالی با قدردانی از نگاه مثبت استاندار خراسان شمالی به مقوله توسعه سیاسی و تقویت احزاب، از مهندس صالحی به عنوان استاندار روشنفکر و آشنا به ضرورت های فعالیت حزبی یاد کرد و گفت: به این ترتیب، اکنون شرایط برای رشد فعالیت احزاب در خراسان شمالی فراهم است.

وی به احزاب و گروه های سیاسی استان توصیه کرد، قدر فرصت مغتنم پیش آمده را بدانند و تعامل و همکاری خود را با شخص استاندار و مجموعه استانداری بیشتر کنند.

کمالی تصریح کرد: همه باید خود را در نقش مشاور استاندار بدانید و پیشنهادهای سازنده خود را برای رشد و توسعه استان ارائه کنید و خود را گرفتار اختلافات نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.