عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شفر با ما یک سال دیگر قرارداد دارد و همه چیز درباره وی تمام شده است.

واکنش باشگاه استقلال به حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی

به گزارش قدس آنلاین، حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، در خصوص تمدید قرارداد شفر و شایعه حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم و مسائل مختلف مسائل زیر را مطرح کرد.

از شرایط تیم که راضی هستید.

 ما دو بازی دیگر در پیش داریم و برای نایب قهرمانی با سایپا و ذوب‌آهن می‌جنگیم. طبیعتاً شرایط خوبی داریم و به دنبال این هستیم که در هر دو مسابقه پیروز شویم و به عنوان نایب قهرمانی برسیم.

استقلال باید در مرحله بعد به مصاف ذوب‌آهن برود و رویارویی قلعه‌نویی با استقلال هم می‌تواند جذاب باشد.

بازی سختی با ذوب‌آهن داریم اما باید برنده شویم. تیمی که به دنبال ستاره سوم است، باید همه بازی‌ها را ببرد، البته ذوب‌آهن در لیگ توانست استقلال را شکست دهد، ولی آن مسابقه با این بازی فرق می‌کند، ضمن آنکه باخت در آن دیدار هم حق ما نبود. شفر نشان داده وقتی می‌تواند تیمش را از گروه مرگ بالا بیاورد، گذشتن از ذوب‌آهن برایش سخت نیست. ما احترام ویژه‌ای برای امیر قلعه‌نویی قائل هستیم و می‌دانیم که او سال‌ها بازیکن استقلال بوده و سال‌ها هم در این تیم مربیگری کرده است. مطمئناً از زحمات قلعه‌نویی نمی‌شود گذشت و او هم می‌آید که تلاش کند تا تیمش مقابل استقلال نتیجه بگیرد، اما ما به تیم‌مان ایمان داریم.

موضوع تمدید قرارداد شفر هم این‌روزها نقل محافل است. سرانجام تکلیف چه شد؟

ما خواهشی که از رسانه‌ها داشتیم این بود که موضوع شفر را از دستور کار خارج کنند. قضیه شفر از نظر ما تمام‌شده است و هیچ مشکلی برای ماندن او وجود ندارد.با این مربی قرارداد داریم و او سرمربی ما است. قرارداد شفر با استقلال یک ‌سال و نیمه است که یک سال از آن باقی مانده، فقط توافق مالی مانده که این مربی هم اصلاً اهل مادیات نیست و مشکلی برای ماندن او وجود ندارد. از این پس هم دیگر در مورد تمدید قرارداد شفر صحبتی انجام نمی‌دهیم.

پس صحبت‌هایی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی مطرح می‌شود، چیست؟

ما معمولاً این موارد را به عهده سرمربی می‌گذاریم تا او هرجور که دلش می‌خواهد نظر بدهد.

 یعنی اگر شفر مجیدی را بخواهد باشگاه مشکلی ندارد؟

همین‌طور است، اگر شفر فرهاد مجیدی را بخواهد باشگاه مشکلی با این مسئله ندارد و قرار است تصمیم‌گیری در این زمینه به عهده خود شفر باشد.

امروز سعید آذری در گفت‌وگویی اعلام کرد که باشگاه ذوب‌آهن فقط ۱۲ میلیارد تومان بودجه دارد که به تصویب مجمع آن باشگاه رسیده و چطور ممکن است استقلالی‌ها با داشتن بازیکنان بین‌المللی، فقط ۲۰ میلیارد بدهی‌های قبل را پرداخت کرده باشند. واقعاً بودجه باشگاه استقلال چقدر است؟

ما امسال ۲۰ میلیارد بدهی قبلی دادیم و رقم قرارداد کادر فنی و بازیکنان را هم پرداخت کرده‌ایم. یک ریال از بودجه دولتی استفاده نکردیم و همه هزینه‌هایمان با درآمدزایی بود. اگر ذوب‌آهن ۱۲ میلیارد تومان بودجه داشته و از کارخانه گرفته، ما حتی یک ریال هم از دولت پول نگرفتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.