گناباد- فرماندار گناباد بر انتقال هر چه سریعتر کشتارگاه دام سنگین شهرستان تاکید کرد و شهرداری را موظف کرد تا پایان سال جاری این مهم محقق شود.

تاکید فرماندار بر انتقال کشتارگاه دام  گناباد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین فرماندار گناباد  امروز شنبه در کمیسون بهداشت وسلامت که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد گفت : کشتارگاه فعلی شهرستان در منطقه مسکونی واقع شده و تا کنون اعتراضات زیادی از سوی شهروندان  مبنی بر معضلات  بهداشتی این کشتارگاه  رسیده و باید هر چه سریعتر انتقال یابد.

محمدعلی نبی پور افزود:بیش از بیست سال  است که این اعتراضات وجود داشته  ولی بدلیل عدم  اهتمام وتوجه کافی مسولین تا کنون این معضل  حل نشده  لذا به شهرداری فرصت داده می شود که حداکثر تا پایان سال این امر محقق شود.

وی  تصریح کرد: اگر تا کنون اهتمام کافی وجود داشت در این مدت  باید اقدام می شد  زیرا با طولانی شدن  پروژه های عمرانی اعتماد مردم از مسئولین سلب شده و برای نظام خوشایند نیست.

نبی پور  در خصوص نامناسب بودن  تخلیه زباله های ساختمانی هم  شهرداری را موظف نمود تا هر چه سریعتر  با تشکیل ستاد  جمع آوری نخاله این مشکل را که چهره نامناسبی در اطراف شهر  بوجود آورده برطرف نماید.

وی از شهروندان هم درخواست نمود مشکلات بهداشتی را جدی گرفته ودر هر جا این مشکل  را مشاهده کردند به مسئولین  اعلام تا برطرف شود.

 شهردار گناباد هم در این جلسه با اذعان به مشکلات کشتارگاه و نخاله های ساختمانی و همچنین دفع  زباله ها گفت: این پروژه اعتباری ندارد  ومتاسفانه  به خاطر افراد ذی نفوذ در برخی ادارات تا کنون زمین  محل احداث کشتارگاه   سه بار عوض شده ولی اکنون محل آن مشخص و مجوز چاه آب نیز اخذ شده است  و امیدواریم  با همکاری بخش خصوصی و تامین اعتبار هر چه سریعتر محقق شود.

 عباس علایی  در خصوص  حمل زباله  ساختمانی هم گفت : این امر توسط شرکت نظیف کاران در حال انجام است  و شهروندان موارد  خلاف را به شهرداری گزارش دهند.

وی افزود: در شهرستان روزانه ۸۰تن زباله تولید می شود  که از این مقدار حدود ۴۰تن قابل بازیافت است و  با تعیین محل جدید  شیرابه  زباله ها قابل بازیافت خواهد بود  که عملیات   احداث آن  آغاز شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.