کرج - فرمانده انتظامی استان البرز ازکشف ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبرداد وگفت: یک هزار و۱۰۰ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده اند و این طرح همچنان ادامه دارد.

جمع آوری معتادین متجاهر در البرز ادامه دارد/کشف ۲۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز شنبه در نشستی خبری با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس در سراسر کشور مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است، اظهار کرد: معتقد هستیم اگر مواد مخدر و قاچاق در جامعه کم شود طبیعتا در گرایش به اعتیاد و تعداد معتادین تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی نیروی انتظامی استان البرز در سال ۹۷ مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدراست.

فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام اینکه در فروردین ۹۷ بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر  کشف شده است، گفت: از این میزان کشفیات هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مرفین، ۸۰۰ کیلوگرم تریاک ومابقی آن هروئین و شیشه بوده است.

سردار محمدیان با بیان اینکه نیروی انتظامی ۴۶ قاچاقچی را در این رابطه دستگیر کرده است، گفت: ۳ نفر حامل مواد مخدر و مابقی قاچاقچی و مالکان مواد مخدر بوده اند.

وی افزود: ۲۳ دستگاه خودرو حامل جا سازی مواد مخدر ضبط و کسانی که همکاری با این افراد داشته و توزیع کننده  بودند با تحقیقات صورت گرفته دستگیر شدند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه با کشف این حجم از مواد مخدرتصریح کرد: این اقدام نوید بخش این است که وجود مواد مخدر در کشور کمتر شود و گرایش های جدید به مواد مخدر کاهش پیدا کند.

وی با تاکید براینکه عزم و اراده ای که برای مبارزه با قاچاق مواد مخدروجود دارد هشداری است به قاچاقچیان افزود:این افراد بدانند پلیس با تمام تجهیزات و توان خود در این مسیر حضور دارد و سرنوشتی همچون دستگیرشدگان اخیر در انتظارشان است.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص معتادین متجاهر گفت: در یک ماهه اول سال ۹۷ نیروی انتظامی بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر از معتادین را در سطح شهر شناسایی وجمع آوری کرده است.

وی با بیان اینکه این تعداد از معتادین به کمپ های بهزیستی و باز پروری تحویل داده شد افزود: این اقدام ادامه خواهد داشت و در حال پاکسازی سطح شهر و معابر و پارک ها هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.