جوین_ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین با اشاره به قهرمانی شهرستان جوین اعلام کرد: حاصل تیم های اعزامی بانوان و برادران به بازی های بومی، محلی استانی شرق کشور کسب یک طلا و یک برنز ونایب قهرمانی بود.

کسب قهرمانی شهرستان جوین در بازیهای بومی محلی شرق کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت: نتیجه تیم های اعزامی خواهران و برادران به بازی های  بومی و محلی استانی شرق کشور چندین عنوان کسب یک مدال طلا ویک برنز و نایب قهرمانی ارزشمند بود.

 هاشم یزدی خاطر نشان کرد: تیم های اعزامی شهرستان جوین به مسابقات بومی محلی شرق کشور که با حضور شش استان و ۳۴ شهرستان در شهرستان  ششتمد برگزار شد در رشته چوب کشی  رضا اذین فرد از شهرستان جوین در وزن ۸۰ کیلو گرم به مقام نخست این دوره از مسابقات  رسید.  

وی تصریح کرد: همچنین در رشته چوب کشی بانوان و در قسمت انفرادی  رقیه مزارزهی به نشان برنز این مسابقات دست یافت.  

یزدی اضافه کرد: در رشته های تیمی و مسابقات طناب کشی نیز تیم شهرستان جوین نایب قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.  

 شایان ذکر است که شهرستان جوین  با اعزام ۲ تیم کامل بانوان و آقایان در رشته چوب کشی،  طناب کشی و هفت سنگ در این دوره مسابقات شرکت کرده بودند، که در مجموع نایب قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.  

لازم به توضیح است، که شهرستان جوین با حدود ۶۰ هزارنفر جمعیت وبناهای تاریخی مهم در ۳۰۰ کیلو متری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.