کرج- قطب اول تکواندو ایران سرانجام پس از سالها فعالیت استانی خود موفق به کسب میزبانی دو رویداد مهم تکواندو شده است تا ظرفیت ها و توانایی های بالای خود را در این بخش نیز نشان دهد.

آغاز ۲ رویداد مهم بین المللی تکواندو درکرج/ میزبانی شایسته «البرز» به چشم آمد

قدس آنلاین- گروه استانها- مجتبی علی مردانی: مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر با حضور چندین تیم داخلی و خارجی در دو بخش بانوان و آقایان از صبح امروز شنبه در سالن های انقلاب و نشاط کرج آغاز شد.

تلاش ومساعی شبانه روزی کادر اجرایی هیئت تکواندو و ستاد برگزاری این مسابقات سبب شد محل برگزاری مسابقات به بهترین نحو ممکن آماده  ومهیای برگزاری مسابقات شود.

بنابرتصمیم ستاد اجرایی مسابقات بخش مردان در سالن انقلاب اسلامی و مسابقات بخش بانوان به میزبانی سالن نشاط برگزار می شود و اسکان تیم های حاضر و عوامل برگزاری نیز در جوار محل برگزاری یعنی هتل انقلاب کرج صورت گرفته تا استاندارد برگزاری مسابقات بین المللی به شکل مناسبی در البرز رعایت شود.

مسابقات از صبح امروز در اوزان مختلف آغاز شد ونفرات حاضر در این مسابقات بر روی شیاپچانگ به مصاف هم رفته اند تا در نهایت نفرات برتر مشخص شوند.

رقابت ۱۶۱ هوگوپوش در جام بیست ونهم

در بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر ۱۶۱ تکواندوکار مرد و زن از کشورهای عراق (۴ تیم)، ایران (۳ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، لبنان (۲ تیم)، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند حضور دارند به مدت  ۲ روز با یکدیگر رقابت می کنند.

حضور برخی چهره های ملی پوش و تکواندوکاران شاخص کشورهای مختلف بر سطح فنی این دوره از مسابقات افزوده است. همچنین حضور پرتعداد علاقمندان به تکواندو از آغازین ساعت شروع بازیها در محل برگزاری مسابقات بر گرما وجذابیت این دوره افزوده است.

برگزاری مراسم افتتاحیه

عصر امروز و با حضور رییس فدراسیون تکواندو، استاندار البرز و جمعی از مسئولان استانی مراسم افتتاحیه این مسابقات برگزار شد و ضمن رژه و معرفی تیم های حاضر در این مسابقات میثاق نامه داوران و ورزشکاران در آن قرائت شد.

همچنین در بخشی ویژه تندیس شانزدهمین دوره مسابقات توسط رییس فدراسیون تکواندو به محمدعلی نجفی استاندار البرز اهداء شد.

نظم وهماهنگی بالای مسابقات

در شانزدهمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر برنامه ریزی ویژه ای برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تدارک دیده شده است.

نظم اجرایی و هماهنگی عوامل برگزاری در بدو ورود به سالن مسابقات کاملا به چشم می آید و این مساله گواه یک برنامه ریزی خوب و هماهنگی تیم اجرایی از روزهای قبل است.

سالن برگزاری مسابقات و مبادی ورودی سالن نیز به شکل بسیار خوبی مهیای برگزاری این رویداد معتبر بین المللی در رشته تکواندو شده است و برجذابیت این دوره مسابقات افزوده است.

همچنین در محوطه بیرونی سالن نیز غرفه هایی از تولیدات صنایع دستی برخی استانها و البرز در معرض دید تماشاگران و مهمانان حاضر در مسابقات قرار گرفته است.

توجه ویژه به بخش اطلاع رسانی

در این دوره از مسابقات با تلاش روابط عمومی هیئت تکواندو البرز و فدراسیون کشور موضوع اطلاع رسانی وتسهیل حضور نمایندگان رسانه های گروهی به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

در روز اول مسابقات علاوه بر حضور بی دغدغه خبرنگاران وعکاسان در محل برگزاری اطلاع رسانی نتایج واتفاقات مرتبط با مسابقات نیز با کمترین تاخیر در اختیار مخاطبان وخبرنگاران قرار گرفته ضمن آنکه این مسابقات از زمان آغاز به شکل مستمر از ۲ شبکه تلویزیونی ورزش و سیمای استانی البرز در حال پخش است.

رضایت از نحوه میزبانی

مهمانان حاضر در مسابقات اعم از تیم های خارجی و داخلی و عوامل اجرایی همگی از نحوه میزبانی و شرایط برگزاری مسابقات اعم از اسکان، ایاب وذهاب ونوع اجرای مسابقات رضایت دارند.

سرمربی تیم ملی تکواندو، نایب رییس فدراسیون  وبرخی از مهمانان خارجی در گفتگوهای مختلف خود با رسانه های گروهی حاضر در محل برگزاری مسابقات بارها به موضوع کیفیت بالای میزبانی اشاره کرده اند و خواستار انعکاس آن شده اند.

در همین ارتباط رییس هیئت تکواندو استان البرز به خبرنگار قدس آنلاین گفت: تلاش و پیگیری های شبانه روزی جمع کثیری از همکاران ما در هیئت استان، اداره کل ورزش وجوانان ودیگر ارگان ها و نهاد ها منجر به برگزاری دو مسابقه مهم جام فجر و جام باشگاه های آسیا در البرز شد.

محمد نوذری افزود: خوشبختانه علیرغم مشکلات فراوان توانستیم آنچه نیاز برگزاری این مسابقات بود را مهیا کنیم و در آغازین روز ماه اردیبهشت میزبانی البرز از مسابقات جام فجر را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه برای رضایت تیم های حاضر در مسابقات و رقم خوردن یک میزبانی شایسته برای البرز همه ظرفیت های موجود به کار گرفته شده است گفت: به نظرم وقت آن بود تا کشورهای مختلف و تیم های مختلف داخلی بخشی دیگر از توان البرز یعنی میزبانی مسابقات در این سطح را نیز می دیدند و از آن آگاهی پیدا می کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین نفرات برتر مسابقات بخش بانوان امشب مشخص می شود و عصر یکشنبه نیز مسابقات بخش مردان به پایان می رسد همچنین از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا با حضور تیم های داخلی و خارجی به مدت ۲ روز آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.