سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بدانیم که ذوب‌آهن برای کسب عنوان دومی در جدول می‌جنگد و این کار ما را در دیدار فردا سخت می‌کند.

برانکو: علامت سؤال بزرگی در مورد آمادگی احمدزاده داریم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در آستانه مصاف تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در ابتدا مایلم که به ذوب‌آهن، استقلال و همچنین تیم خودم به‌خاطر صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه صعود سه تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت بزرگی برای فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود، افزود: ما تنها کشوری در آسیا هستیم که سه تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرده است. جا دارد که این موفقیت را به مربیان و بازیکنان این تیم‌ها تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از عملکرد تیم خود بسیار خرسندم. ما بیشترین امتیازات مرحله گروهی مسابقات را در تاریخ فوتبال‌مان کسب کرده‌ایم، با این تفاوت که تنها تیمی در آسیا هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی می‌کنیم و تکیه‌مان روی بازیکنان بومی است.

برانکو با اشاره به دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: در دو بازی آینده برابر ذوب‌آهن و سپیدرود هدف ما کسب بیشترین امتیازات است تا فصل را همان‌طور که با موفقیت آغاز کردیم با پیروزی نیز به پایان برسانیم. ما با کسب برد در هفته‌های پایانی نشان می‌دهیم که بهتر از همه تیم‌ها بوده‌ایم و دلیل اختلاف امتیاز خود با تیم‌های دیگر را روشن می‌کنیم.

وی با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: می‌دانیم که بازی سختی برابر ذوب‌آهن داریم. ما همواره سخت‌ترین رقابت‌ها را با این تیم داشته‌ایم. ذوب‌آهن تیمی است که در نیمه دوم فصل امسال بسیار عالی کار کرده است. البته این موفقیت تعجب ندارد، چرا که مربی این تیم امیر قلعه‌نویی، پرافتخارترین مربی ایرانی است. او تیم خود را بسیار خوب بالانس کرده و در همه خطوط بازیکنان باکیفیتی دارد. قطعاً دیدار فردا برای تماشاگران بازی بسیار زیبایی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اظهار داشت: باید بدانیم که ذوب‌آهن برای کسب عنوان دومی در جدول می‌جنگد و مایل است که سال آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این کار ما را در دیدار فردا سخت‌تر می‌کند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا به‌دلیل قهرمانی زودهنگام بازیکنان پرسپولیس انگیزه کافی برای مصاف فردا خواهند داشت، گفت: این موضوع می‌تواند یک مشکل بالقوه باشد، اما آنها تا به حال خیلی خوب و باکیفیت در هر بازی عمل کرده‌اند. در زمینه خواستن، اراده و اعتمادبه‌نفس آنها کار کرده‌ایم و برای کسب افتخار در این بازی عمل‌ می‌کنیم.

ایوانکوویچ درباره غایبان تیمش در بازی فردا بیان کرد: به‌جز ربیع‌خواه، طاهرخانی و فرشاد احمدزاده که علامت سؤال بزرگی پیرامون آمادگی وی داریم سایر بازیکنان در آمادگی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.