قزوین_ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه در حمایت از کالای ایرانی نیاز به یک مهندسی فرهنگی داریم، گفت: مسئولان از فعالیت های حاشیه ای پرهیز کنند.

امروز به مهندسی فرهنگی در کشور  نیاز داریم/مسئولان از فعالیت های حاشیه ای پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی در نخستین جلسه شورای اجرایی سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: دشمنان در سه جهت از جمله بین المللی شامل آمریکا و صهیونیست، منطقه ای شامل کشورهای مرتجع عرب و عربستان سعودی و منافقان در داخل کشور در حال مبارزه با کشور ایران هستند.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دشمنان در عرصه های مختلف در یک جنگ پیچیده با ایران در حال نبرد هستند که اهداف مختلفی به ویژه تضعیف و از بین بردن قدرت ایران، استحاله نظام از درون با استفاده از فساد و متهم کردن نظام به فساد و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و هدف قرار دادن بازوهای قدرتمند نظام را دنبال می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: یکی از مؤلفه های قدرت هر کشور، اقتصاد آن کشور است که این اقتصاد اهمیت ویژه ای را به خود اختصاص می دهد؛ برای نمونه اگر از نظر نظامی و سیاسی قدرتمند و از نظر اقتصادی ضعیف باشیم، کاری در کشور پیش نخواهد رفت.

معبودی اضافه کرد: دشمنان کشور امروز به صراحت اعلام می کنند که باید ایران را ایزوله کنیم تا نتواند رشد کند و لذا نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در راستای توجه به این موضوع است.

وی تصریح کرد: از لحاظ قدرت اقتصادی باید به نقطه ای برسیم که دشمن نتواند نقطه ضعف هایی را در ما بببیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین مطرح کرد: در جنگ نابرابر باید همت مضاعف از سوی اصحاب رسانه شکل بگیرد و کاری کنیم که مسئولان به حمایت از کالای ایرانی روی بیاوردند و به مردم تبیین شود که مسئولان از انجام برخی فعالیت های حاشیه ای پرهیز کنند و به اصل قضیه بپردازند.

معبودی تشریح کرد: امروز باید تولید و کار به عنوان یک ارزش در کشور درنظرگرفته شود و مردم به هیچ وجه اجازه ورود کاهالای خارجی به جز مواد خام را به داخل کشور ندهند چراکه روحیه خرید جنس خارجی و زندگی با جنس خارجی برای کشور ایران روحیه مناسبی نیست.

وی اضافه کرد: امروز نیاز به مهندسی فرهنگی در کشور داریم و فرهنگ ایرانی مورد دستخوش قرار گرفته و کالاهایی که با فرهنگ ایرانی غریبه است، وارد کشور شده است، باید این کالاها را خارج کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: لازمه قدرتمندی، اتکا به ظرفیت های داخلی است و اگر بخواهیم کشوری قدرتمند باشیم نباید در استفاده از کالا به دیگران محتاج باشیم.

معبودی با بیان اینکه رسانه ها امروز باید به صورت جدی در تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به مردم تلاش کنند، بیان کرد: اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی صاحب قدرت باشیم، دولت باید با واردات مبارزه و صادرات را مدیریت کند و مبارزه با کالای قاچاق را درنظر بگیرد و در فرهنگ سازی ارگان های نظام تلاش و با فساد و افرادی که فسادهای سازماندهی می کنند، مبارزه کند.

وی یادآور شد: مردم نیز وظیفه دارند که غیرت و همیت ایرانی خود را نشان دهند و تلاش کنند که کالا و جنس ایرانی رونق پیدا کند تا در جنگ اقتصادی به دشمن غلبه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تصریح کرد: جنگ اصلی دشمن در کنار مسائل امنیتی، موضوع اقتصاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.