شهرکرد-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح کاهش تلفات و مدیریت مصرف انرژی با تست و بازرسی از ۱۰۳۹۱۴ انشعاب برق در سال ۹۶در سطح استان چهارمحال وبختیاری ۳۴۶۰ مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

جمع آوری بیش از ۳ هزار انشعاب غیرمجاز برق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان،مجید فرهزاد افزود: با تست و بازرسی ۱۰۳۹۱۴ انشعاب برق تاپایان سال گذشته ، ۳۴۶۰ انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شد.

وی تصریح کرد : استفاده غیر مجاز از انرژی برق جرم محسوب می شود وضمن ارجاع به مراجع قضایی مشمول پرداخت خسارت مصرف می گردد واز جهت اینکه به شبکه و تاسیسات برق رسانی آسیب وارد می کند با حساسیت ویژه ای شناسایی و دنبال می شود

فرهزاد تعویض ۱۲ هزار دستگاه از کنتور های معیوب و فرسوده مشترکین سطح استان را یکی دیگر از طرح های کاهش تلفات این شرکت در سال جاری اعلام کرد و گفت : تعویض کنتورهای معیوب و فرسوده از مهم ترین راه های جلوگیری از اتلاف انرژی برق می باشد که بصورت موردی و دوره ای ،کنتورهای دیجیتال جدید جایگزین آنها می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین خواست، در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از شبکه و تاسیسات برق رسانی ،مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۲۱ گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.