سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیشنهاد آرسن ونگر برای جانشینی این مربی پرده برداشت.

زمانی که آرسن ونگر کارلوس کی‌روش را برای جانشینی‌اش پیشنهاد داده بود!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد ساعتی پیش در ورزشگاه ومبلی از سد تاتنهام بگذرد و به فینال جام حذفی انگلیس برسد. این دیدار اما یک مهمان ویژه داشت و آن هم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

کی روش پس از این پایان این دیدار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:«بازگشت به ورزشگاه ومبلی و لذت بردن از فضای فوق العاده دیدار دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد در جام حذفی. همچنین فکر کردن به تصمیم اخیر آرسن ونگر و تمام تاثیرات آن بر فوتبال انگلیس.

من آرسن را زمانی که در دهه 90 هدایت تیم موناکو را بر عهده داشت می‌شناسم.من همراه تیم ملی پرتغال بودم،ما بازیکنان مشترکی داشتیم و همیشه با احترام متقابل با یکدیگر کار می‌کردیم.بعد از آن زمانی که آرسن ونگر تیم ناگویا در لیگ ژاپن را ترک کرد او مرا برای جانشینی خودش پیشنهاد داد.  چند سال بعد، اینجا در انگلیس، ما درگیر فضای رقابتی شگفت آور بین آرسنال و منچستریونایتد شدیم. منچستریونایتد در پی کسب مقام قهرمانی در فوتبال انگلیس بود اما ما همیشه احترام و صمیمیت یکسانی برای یکدیگر قائل بودیم. اکنون آرسن ونگر تصمیم به ترک آرسنال بعد از 22 سال شگفت انگیز گرفته است. تاثیر او در آرسنال باقی خواهد ماند اما در فوتبال مدرن انگلیس، ما همیشه مدیون او خواهیم بود."



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.