فردیس- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: فردیس با محرومیت سرانه های ورزشی دست و پنجه نرم می کند که از این حیث رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

فردیس همچنان فقیرترین شهر کشور از لحاظ سرانه های ورزشی است

داوود عزیزی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به افتتاح چندین باشگاه ورزشی خصوصی و بهره برداری از اماکن ورزشی جدید از جمله یک سالن و دو زمین چمن سرانه های ورزشی این شهرستان از ۴ سانتی متر به نزدیک ۶ سانتی متر ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که همچنان برای رفع محرومیت در سرانه های ورزشی فعالیت های زیادی باید صورت گیرد که از همین رو مشارکت بخش خصوصی الزامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از افتتاح دو پروژه نیمه تمام در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: پروژه استخر شهرک وحدت و سالن طبقاتی بلوار شهید تهرانی مقدم پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته اند.

عزیزی تصریح کرد: پیش بینی می شود که با تخصیص بودجه که به زودی انجام خواهد پذیرفت این دو طرح در هفته دولت سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری های اداره ورزش در خصوص رفع محرومیت سرانه های ورزشی در شهرستان فردیس گفت: برای انجام این مهم می بایست مجتمع های ورزشی بیشتری به بهره برداری برسد که از همین جهت از ورود بخش خصوصی استقبال می کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس به برگزاری برنامه های ورزشی در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: با همکاری هیئت های ورزشی همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.