کرج - استاندار البرز با بیان اینکه صادرات گل می تواند جایگزین نفت شود، گفت: منطقه جاده چالوس دارای ظرفیت های بسیاری است لذا درصدد تقویت زیر ساخت های این جاده هستیم.

صادرات گل می تواندجایگزین نفت شود/ضرورت تقویت زیرساخت های جاده چالوس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی صبح امروز یکشنبه در آیین افتتاح باغ لاله ها در بخش آسارا شهرستان کرج اظهار کرد :دولت تدبیر و امید در جهت حفظ مسائل زیست محیطی با استفاده از ظرفیت های هر منطقه گردشگری را توسعه می دهد.

وی افزود: دولت طی ۵ سال گذشته با وجود تمامی مشکلات به دنبال رفع چالش ها در بخش گردشگری وتقویت آن می باشد.

 استاندار البرز با اشاره به اینکه زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیشتر از گذشته فراهم شده است، در ادامه گفت: در سال جاری زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و صادرات گل و گیاه را در استان ایجاد خواهیم کرد.

 وی در خصوص اعتبارات لازم برای فراهم کردن شرایط صادرات در استان، گفت: شرایطی فراهم  خواهیم کرد تا تولید کنندگان ما در این بخش به راحتی بتوانند صادرات داشته باشند.

نجفی با اعلام اینکه صادرات گل می تواند جایگزین نفت شود، خاطرنشان کرد: صادرات نفت شرایط سیاسی دارد اما برای صادرات گل و گیاه ایران حرف برای گفتن دارد.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد: در موضوع اشتغال بسیار حساس هستیم  و ایجاد هر چه بیشتر اَشتغال همت همه ادارات و ارگان ها را می طلبد.

این مسئول در ادامه گفت:  منطقه جاده چالوس دارای ظرفیت های بسیاری است بنابراین درصدد تقویت زیر ساخت های این جاده هستیم.

وی با اشاره به اینکه منابع کشور محدود است، افزود: در این خصوص  نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از این بخش هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.