تیم ملی والیبال نشسته ایران در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی به مصاف آلمان رفت و با اقتدار و در 3 ست متوالی این تیم را شکست داد تا شاگردان هادی رضایی همچنان بدون شکست باقی بمانند.

ثبت چهارمین پیروزی متوالی برای والیبال نشسته ایران/ آمریکا حریف بعدی ملی پوشان

به گزارش قدس آنلاین، چهارمین روز اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته امروز (یکشنبه) در سالن صدرای تبریز با 3  دیدار پیگیری می شود که در نخستین مسابقه تیم ملی والیبال نشسته ایران در چهارمین دیدار خود به مصاف آلمان رفت و در 3 ست متوالی این تیم را شکست داد تا شاگردان هادی رضایی همچنان بدون شکست باقی بمانند.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه در 3 ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد متوالی خود را به دست آورند. تیم آلمان نیز سومین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران این مسابقه را با ترکیبی متفاوت نسبت به 3 دیدار قبلی شروع کرد و هادی رضایی ترکیب داود علیپوریان، امیرحسین کفش دار، آرش خرم علی، صادق بیگدلی، حسین گلستانی، مهدی بابادی و رمضان صالحی (لیبرو) به میدان فرستاد.

در آنسوی میدان نیز تیم ملی والیبال نشسته آلمان این مسابقه را با ترکیب استیفن مانلین، دومینک آلبرشت، مارتین فوگل، لوکاس شیوی، دنل تاتانگ و تربن شیو آغاز کرد.

* فلایو گومز از برزیل و یانکو پلسنیک از اسلوونی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

* دیدار تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و آلمان حدود ۳۰۰ تماشاگر مرد و زن داشت که ملی‌پوشان با تشویق های خود در تمامی مدت مسابقه در سالن والیبال مجموعه ورزشی صدرای تبریز همراهی کردند.

* گوردن نیلی از انگلستان به عنوان ناظر فنی، لارنت تورسیلاس از فرانسه (مدیر رسانه)، لیلی توکلی از ایران (ژوری)، منوچهر پورحسن از ایران (رئیس کمیته فنی و اجرایی)، مهدی نویدی از ایران (دبیر کمیته فنی و اجرایی) و خضراله ترابی از ایران به عنوان مسئول امور فنی مسابقات از جمله حاضران در سالن این مسابقه بودند.

* نیروهای حراست وزارت ورزش و جوانان در همکاری با نیروی انتظامی حضور پررنگی در این رقابت‌ها دارند و با تلاش آنان مسابقات نیز در امنیت و آرامش کافی در حال برگزاری است.

* تیم ملی والیبال نشسته ایران که حضور در دیدار نهایی قطعی شده است، فردا (دوشنبه) در آخرین دیدار دور مقدماتی لیگ جهانی به مصاف آمریکا می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.