رشت- شهردار رشت همراهی و همکاری با تولیدکنندگان را از ابعاد حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: پر رنگ جلو دادن اقتدار و شکوه اسلامی با وظیفه ‌مداری مسئولان و مدیران موجب افزایش توسعه اقتصاد می‌شود.

وظیفه ‌مداری مسئولان و مدیران موجب  توسعه اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ؛ دکتر مسعود نصرتی،شهردار رشت در نشست ظهر دوم اردیبهشت با جانبازان  و ایثارگران شهر رشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  و تبریک روز جانباز اظهار داشت: خوشحالم که به مناسبت روز جانباز در خدمت  شما حاضر شدم  و شما نیز با وجود  تمام سختی ها و مشقت های فراوانی که به دلیل عدم فضا سازی مناسب این سالن وجود دارد ما را از حضورتان بهره مند کردید.

وی با بیان اینکه ما در هیچ زمینه ای کاری برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام نداده ایم خاطر نشان کرد: ما برای جانبازان و ایثارگرا مان چه کرده ایم؟ از دوستان ارزشی مان در کجاها استفاده کرده ایم؟

شهردار رشت افزود: به زودی  راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران را پیگیری می کنیم تا تمام درخواست های این عزیزان در همین دفتر بررسی و تا جایی که توان داریم به حقوقشان توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش های انقلاب از هشت سال دوران دفاع مقدس سختر بود گفت: در دوران جنگ سرد دشمنی که با آن مواجه می شدیم ناشناخته بود.

شهردار رشت با اشاره به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالاهای ایرانی گفت: در این ۴۰ ساله اخیر دشمنان تلاش کردند  ارزش های انقلاب اسلامی را برایمان کمرنگ کنند ولی خدا را شکر اتحاد و همدلی مردم و رشادت های جانبازان و ایثارگران  و خونهای ریخته شده با وجود نقصان ، فشارها و کم و کاستیها  باعث شد که هرگز نتوانند به هدف خود برسند.

دکتر نصرتی تقابلات اقتصادی، مقابله با برجام و عوامل نوسانات نرخ ارز در آغاز سال جدید را از توطئه ‌ها و هجمه‌ های دشمن نام برد تصریح کرد: تغییر قیمت ارز در سال ۹۷،حمله به سوریه در عید مبعث و ...اتفاقی نیست و با هجمه های سنگین علیه ما صف آرایی شده است

نصرتی ابراز داشت : باید با تدبیر و نگاه هوشمندانه سیاسی و فرهنگی شرایط را به درستی مدیریت کنیم.

وی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: کالای ایرانی یک کلمه عام است و هرکس در هرجایی که  قرار گرفته باید با فکر هوشمندانه  به تولیدخدمت، ثروت، کشاورزی، اشتغالزایی، رونق بازار و ...کمک کند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه نباید با شوخی ها در فضای مجازی کالای ایرانی تضعیف شود گفت: همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با نگاه ارزشی در صحنه بودیم اکنون نیز باید با بصیرت و پشتیبانی از ولایت در حوزه حمایت همه جانبه از تولیدات ملی سنگردار بود.

دغدغه مند تر از جانبازان و ایثارگران برای  کشور وجود ندارد

رئیس شورای شهر رشت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این ایام بسیار ارزشمند است و تلاقی این ایام در آغازین ماه های سال ۹۷ نوید روزهای خوب برای مجموعه مدیریت شهری و خدمت رسانی به شهروندان را می دهد.

سید امیر حسین علوی، با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی اقتدار عظیمی در عرصه جهانی و منطقه دارد بیان کرد: فرزندان و جوانان این مرز و بوم سی سال گذشته با اهدای خون و جانشان رسالت عظیمی در دستان ما قرار دادند و باید از این رسالت پاسداری کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه تقاضاهای انباشت در فضای کسب و کار در مدیریت شهری بسیار زیاد است گفت :بضاعت اندک ما برای این نیازها قطعا" کفایت نمی کند ولی آنچه غایت مجموعه شهرداری و شورای پنجم است این است که هر قدم و خروجی مناسبی که برای مردم شهر رقم می زنیم برای دنیا و آخرت ما محاسبه و ثبت می شود.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری تلاش می کنیم  آرمان ها و ایده آل ها را سر لوحه کار قرار دهیم تصریح کرد: به یقین دغدغه مندتر از شما جانبازان و ایثارگران در این مملکت وجود ندارد و ما منتخبین شما تلاش میکنیم  که یاس و نامیدی را از مجموعه مدیریت شهری کنار بگذاریم  و حس خلاقیت و نوآوری را در تک تک لایحه های سازمان بزرگ شهرداری به وجود آوریم .

گفتنی است از ویژه برنامه های  این مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران رشت بود. این مراسم به همت  جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.