بجنورد- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان از اصلاح و توسعه بیش از ۵۰۰۰ متر شبکه توزیع آب در این شهرستان در سال ۹۶ خبرداد.

اصلاح و توسعه بیش از ۵۰۰۰ متر شبکه توزیع آب در مانه و سملقان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، شهرام رمضانی گفت: طی سال ۹۶ اصلاح بیش از ۵۰۰۰ متر از شبکه های فرسوده با هدف کاهش هدررفت آب و همچنین توسعه شبکه های آبرسانی در معابری که به تازگی بازگشایی شده اند ،  انجام پذیرفت.
وی اظهار کرد: یکی از راههای کاهش هدر رفت آب اصلاح و بازسازی شبکه ها و انشعابات فرسوده و تعویض کنتورهای خراب است که در همین راستا طی سال گذشته ۳۶۶ فقره کنتور خراب تعویض ، ۱۸۶ فقره انشعابات آب نوسازی و ۲۰ فقره از شیرآلات سایز بالای معابر و خیابان های اصلی تعویض شده است. 
رمضانی شستشوی ۳۵ کیلومتر از شبکه های آب ، تولید ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۳۳۲ متر مکعب آب ، اجرای شیرفشار شکن روبروی پارک لاله ، از مدار خارج کردن مقدار ۲۰۰۰ متر لوله فرسوده شبکه آب شهر قاضی و ۶۰ متر لوله نامرغوب خط انتقال شهر پیش قلعه ، افتتاح پروژه مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهر پیش قلعه  و پروژه چاه شماره ۶ شهر آشخانه در هفته دولت ، زنگ زدایی و رنگ آمیزی تمام تاسیسات منابع تولید ، مخازن ، ایستگاه پمپاژ و ساختمان و وارد مدار شدن مخزن ۵۰۰ شهر قاضی را از اقدامات انجام شده این امور در سال ۹۶ برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.