جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: بامداد روزدوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۴۰ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک از یک کامیون کشف شد.

 کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد:  بامداد روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه مقدار۴۰ کیلوگرم مواد افیونی از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط  شد.  

سرهنگ مهدی غلامزاده اظهار داشت: بامداد امروز با کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه کامیون حامل مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان جوین تیمی از ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

 وی تصریح کرد:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جغتای با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مورد نظر را با دو سرنشین شناسایی و با کنترل نامحسوس در ورودی شهرستان جوین با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.  

سرهنگ غلامزاده با اشاره به توقیف خودرو خاطرنشان کرد: متهمان ۳۱ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی در دادگستری  شهرستان جوین شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.