بجنورد- استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بجنورد در پیامی مشترک رحلت آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان را تسلیت گفتند.

استاندار خراسان شمالی ونماینده ولی فقیه در استان رحلت آیت الله مهمان نواز را تسلیت گفتند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام تسلیت محمد رضا صالحی وحجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم نستوه و خستگی ناپذیر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، مایه تاثر و تاسف عمیق و تألم خاطر فراوان شد. آحاد مردم ولایتمدار خراسان شمالی خاطرات وخدمات تحسین برانگیز بسیاری از این عالم ربانی بیاد دارند آن مرحوم پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، همراه و همدوش مردم آگاه و انقلابی در این دیار پیشگام وجلودار بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کسوت امامت جمعه شهرستان بجنورد به تحکیم نظام نوپای جمهوری اسلامی همت گماشت در دوران دفاع مقدس درکنار رزمندگان غیور ومردم ولایت مدار راست قامت ایستاد .پس از آن نیز در سنگر نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی ، رهبری نظام و مردم استان داشت. ضمن عرض تسلیت و تعزیت این عالم بزرگوار به رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مردم عزیز استان خراسان شمالی و خانواده و بازماندگان وآرزوی علو درجات برای ایشان، سه روز عزای عمومی تا روزسه شنبه در استان  اعلام می نمائیم.
 
 
              ابوالقاسم یعقوبی                             محمدرضا صالحی
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد                   استاندارخراسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.