اصفهان- ثبت نام از متقاضیان طرح سرباز معلم در اصفهان از تاریخ چهارم تا یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردارانجام می شود.

اطلاعیه مهم برای متقاضیان طرح سرباز معلم در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه صادر شده، ثبت نام از طریق سامانه sarbaz.isfedu.ir انجام می پذیرد؛ از این رو متقاضیان باید ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه  و  همچنین تحویل مدارک و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش محل سکونت تا مهلت مقرر(حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه  ۱۱/ ۰۲ / ۱۳۹۷ ) اقدام کنند.  

متقاضیان پس از ثبت نام و تکمیل فرم درسامانه و انتخاب   منطقه /ناحیه ثبت نامی می توانند جهت تشکیل پرونده و تحویل مدارک  در همان  منطقه / ناحیه انتخابی اقدام کنند،

ثبت نام متقاضیان در مناطق دیگری به جز منطقه انتخابی امکان پذیر نیست و سازماندهی آنها پس از پذیرش نهایی بر اساس نیاز در مناطق محروم و نیمه برخوردار در استان و توسط اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می پذیرد.

داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی روانی مناسب با شغل معلمی برخوردار باشند، ثبت نام فقط برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی   لیسانس صورت می پذیرد.

اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است و اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو کرده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود.

لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام کنند.

امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل است، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد.

متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت و یا انصراف از از طرح سرباز معلم جهت ادامه تحصیل ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی» و «هزینه دوره آموزشی بدو خدمت» و «دوره آموزش نظامی» است.

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد (زمان و مکان مصاحبه بر اساس جدول زمان بندی از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش و سامانه ثبت نام  به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود) و اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ ۱ /۴ / ۹۷ انجام خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.