اگر نفت و سیاه جامگان آنقدر ضعیف نبودند که خیال سایر تیم‌ها را بابت سقوط راحت کنند، شاید سپاهان برای اولین بار طعم سقوط از لیگ برتر را می چشید.

ضعیفترین سپاهان تاریخ «ناپلئونی» در لیگ برتر ماند!

به گزارش قدس آنلاین، تیمی که هنوز هم با ۵ قهرمانی پر افتخارترین تیم رقابتهای لیگ برتر است و شعار معروف هوادارانش با این مضمون که: «حالا حالا قهرمانیم» اصلی ترین مشخصه آن است، حالا به روزی افتاده که اگر ضعف مفرط تیم هایی مثل نفت و سیاه جامگان نبود که با سقوط زودهنگامشان خیال سایر تیم ها را راحت کردند، این تیم حالا باید برای سقوط نکردن تلاش می‌کرد.

سپاهان در این فصل آنقدر شکست خورده که تعداد آن دو برابر پیروزی هایش باشد. کمتر تیمی در لیگ برتر یافت می شود که حداقل در یکی از بازی های رفت و برگشت سپاهان را شکست نداده باشد. پر افتخارترین تیم لیگ برتر که ضعیف ترین دوران تاریخش را تجربه می کند، آنقدر ضعیف است که بتوان گفت ناپلئونی در لیگ برتر ماندگار شد.

ضعیف ترین سپاهان تاریخ در هفته بیست و نهم مقابل یک تیم قعر نشین دیگر به اسم استقلال خوزستان که برای بقا تلاش می کرد به میدان رفت و پذیرای شکست ۳ بر ۲ شد تا رده این تیم در جدول از پایین سوم باشد و تنها یک پله بالاتر از دو تیم سقوط کننده قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.