سخنگوی دولت گفت: لایحه بودجه دولت صد درصد تحقق یافت اما بر اساس بودجه مصوب مجلس ٩٢.٣ درصد محقق شد که نشان دهنده پیش بینی درست دولت است.

لایحه بودجه دولت در سال گذشته ١٠٠ درصد تحقق یافت

قدس آنلاین-محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران با بیان اینکه هر سال همه برنامه ها و اهداف در سندی بنام بودجه محاسبه می شود، اظهارداشت: پیش بینی منابع و مصارف بودجه در سال ٩٦ برابر با ٣٢٠ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به منابع و مصارف سال ٩٥ افزایش ١٣ درصدی داشته است.

وی افزود: بر این اساس لایحه بودجه دولت صد درصد تحقق یافت اما بر اساس بودجه مصوب مجلس، حدود ٩٢.٣ درصد محقق شد که نشان دهنده پیش بینی درست دولت است.

نوبخت ادامه داد: پیش بینی نفت در بودجه سال گذشته بین ٥٠ تا ٥٥ دلار برای هر بشکه بود که بر اساس گزارش ها در یازده ماهه سال ٩٦ قیمت هر بشکه نفت ٥٣ دلار و هر بشکه میعانات نفتی ٥٥ دلار بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه کشورهایی هستند که عداوت آنها نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است، اظهار داشت: یکی از کشورهای بزرگ جهان در یک انتخابات دچار تحولی شد که نظام آن به فردی سپرده شده که پیمان شکن است و به پیمان های جهانی بی تفاوت است و حتی اطرافیان او هم نمی دانند که چه تصمیم می خواهد بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.