قزوین_ فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از برگزاری یادواره شهدای شهرستانی در مهرماه سال جاری خبر داد.

یادواره شهدای شهرستانی در  قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ مهدی صادق پور ظهر روز دوشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه امام سجاد (ع) شهر اقبالیه برگزار شد، اظهارداشت: حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن  به عنوان مهمترین رسالت سپاه است.

وی با بیان اینکه نقش سپاه قدس در منطقه و تبیین آن توسط مقام معظم رهبری اهمیت حضور سپاه در منطقه را به خوبی روشن می‌کند، افزود: جذب، آموزش و ساماندهی عموم مردم از وظایف اصلی بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با اشاره به برنامه های این سپاه در هفته عقیدتی سیاسی گفت: سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین به عنوان دومین ناحیه قزوین محسوب می شود چراکه ناحیه ۴۷درصد حوزه سرزمینی قزوین را تحت پوشش قرار می دهد و ۱۵۰ پایگاه و تعداد بیش از ۲۵ هزار نفر بسیجی اعم از بسیجی فعال، عادی و کادر در این ناحیه ثبت شده است.

صادق پور عنوان کرد: کیفی سازی حلقه های صالحین، برگزاری میدان تیر دانش آموزی ویژه پایه نهم و دهم، برگزاری ایام الله و یادواره های شهدا از جمله برنامه های سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین است.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری کنگره شهدای استانی و ۳ هزار شهید، یادواره شهدای شهرستانی در ۵ مهرماه سال جاری نیز برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین تصریح کرد: برگزاری اردوی راهیان نور، ترویج فرهنگ ورزش همگانی، طرح ملی همگام با کشاورز، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، حمایت از مشاغل خانوادگی در حوزه اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه صنایع تبدیلی، ترغیب اصناف به حمایت از کالای ایرانی با برگزاری جلسه های تخصصی توسط بسیج اصناف، برگزاری اردوهای جهادی ۷ و ۱۰ روزه و تخصصی و کیفی سازی این جهادها در مناطق هدف از جمله منطقه طارم و الموت توسط این ناحیه در سال جاری برگزار می شود.

صادق پور یادآور شد: ترویج سبک زندگی ایرانی، راه اندازی مهدهای قرآنی، کارگاه های آموزشی خانواده مقاوم، استفاده از نخبگان در شورای شکل گیری قشر، گشت های عملیاتی محله محور و تقویت آن در سالجاری با هدف تأمین امنیت، اجرای طرح جوادالائمه در برخی از مناطق و توجه به مسایل و موضوعات اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق از سایر برنامه هایی است که در سال جاری اجرا و دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و عرصه اقتصاد مقاومتی به ۱۵۰ نفر ارائه شد، ارائه این تسهیلات باقدرت و جدیت  برای صنایع تبدیلی در عرصه اقتصاد مقاومتی طی سال جاری ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین یادآور شد: در قرارگاه پیشرفت آبادانی به دنبال محرومیت زدایی در سه دهستان با کمک مردم و دستگاه های دولتی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.