اهواز_ بعد از تصمیماتی که بین شهرداری حمیدیه و کارگران متعرض گرفته شد دوباره دو روز متوالی است شاهد تجمع مجدد این کارگران جلوی ساختمان شهرداری بوده ایم.

تجمع دوباره کارگران شهرداری حمیدیه در هوای خاکی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پس از پیگیری های این رسانه روز ۱۸ فروردین ماه در ارتباط با عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری حمیدیه، شهردار این شهرستان اعلام کرد: طی صحبت هایی که با کارگران شده، تصمیماتی صورت گرفت و آنها به محل کار خود برگشتند؛ اما اکنون دو روز متوالی با وجود گرد و غبار شاهد تجمع دوباره این کارگران جلوی ساختمان شهرداری هستیم.

با تجمع هم حقوق ها دریافت نشد

یکی از کارگران در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین می گوید: هوای اکنون حمیدیه را می بینید ما روز های زیاد را در این وضع آب و هوا کار کرده ایم اما هنوز حقوق معوقه ما را نداده اند.

او ادامه می دهد: اواسط فروردین ماه دست به تجمع زدیم تا شاید کاری برای ما انجام شود اما بعد از قول و عده هایی که بین ما و شهردار منعقد شد؛ باز هم حقوقی دریافت نکرده ایم. حالا آمده ایم تا مزد زحمات خود را بگیریم.

چهارم و هشتم اردیبهشت ماه ۲حقوق دیگر کارگران پرداخت می شود

فرماندار شهرحمیدیه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه کارگران به دلیل عدم پرداخت چهار ماهه حقوق خود حق اعتراض دارند، اظهار می‌کند: ارزش افزوده این شهر به دلیل عدم ساخت و ساز و کارهای عمرانی بسیار ناچیز است و همین باعث ایجاد مشکل در شهرداری و کارهای عمرانی شده است.

عاشور سواری ادامه می‌دهد: در جلسه ظهر امروز کمیسیون کارگران با حضور پیمانکاران که در محل این فرمانداری برگزار شد، از سوی برخی پیمانکاران اعلام پرداخت بخشی از مطالبات کارگران انجام شده و مقرر شد تا فردا (چهارم اردیبهشت ماه) یک ماه دیگر از مطالبه کارگران شهرداری پرداخت شود.

او در پاسخ به اینکه مابقی مطالبات کارگران چه زمانی وصول می‌شود، عنوان می‌کند: قرار شده که (هشتم اردیبهشت ماه) زمانی که ارزش افزوده به حساب شهر واریز شد؛ بخشی دیگر از مطالبات کارگران را پرداخت کنند.

فرماندار حمیدیه در ارتباط با ارزش افزوده این شهرستان اذعان می کند: نامه ای به صورت کتبی و رسمی به هاشمی امور مالیاتی استانداری خوزستان ارسال شده تا نسبت میزان پرداخت ارزش افزوده این شهر تجدید نظر داشته باشند و اگر نظر مثبتی نسبت به این موضوع نباشد قطعاً این روند باعث ایجاد مشکلاتی بحرانی می شود.

شهردار حمیدیه در دسترس نیست!

خبرنگار قدس آنلاین طی تماس های مکرر با هومن ربیعی شهرداری حمیدیه متاسفانه با عدم پاسخگویی او روبرو بوده است.

امیدواریم وضعیت کارگرانی که وظیفه حفظ و نظافت شهر را برعهده دارند؛ درست شود و مزد زحماتی که شبانه روز برای حراست از محیط زیست و پاکیزگی شهر حمیدیه کشیده اند را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.