قزوین- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و گفت: برنامه های این هفته از هفتم اردیبهشت ماه در شهرستان البرز کلید می خورد.

 اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از هفتم اردیبهشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر ظهر روز دوشنبه در نشست خبری با جمعی از فعالان رسانه و خبرنگاران در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به جایگاه اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان فرماندهان و سربازان جنگ فرهنگی هستند که در بیداری و هوشیاری در دفاع از ارزش‌ها می توانند بسیار اثرگذار و مهم باشند. 

وی افزود: وظیفه حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه به عنوان بازوی فرماندهی بوده و حفظ ارزش های دینی و اعتقادی و رشد و کمال و تربیت پاسداران طراز انقلاب اسلامی در سایر مجموعه ها است که در این حوزه مأموریت های مختلفی در طول سال اجرا می شود.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ادامه داد: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از هفتم اردیبهشت ماه با حضور سراسری بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه آغاز می شود و تا دوازدهمین روز از این ماه ادامه دارد.

شجاعی مهر گفت: نزدیک به ۷۰ عنوان برنامه در سطح سپاه و بسیج در محورهای عقیدتی سیاسی و با محوریت حکمت مطهر از سوی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار می شود.

وی در خصوص مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: نخستین مأموریت این نمایندگی در سپاه و بسیج، فراهم نمودن زمینه رشد و توان معرفتی در حوزه شناخت خداوند و توحید، تربیتی و بصیرتی بوده و این نمایندگی به دنبال تربیت پاسداران معتقد، با ایمان، ولایت مدار و انقلابی است؛ از سایر مأموریت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز می توان به پیاده سازی شاخص ها و معیارهای اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در قله تمام فعالیت های یاد شده، رشد و تعالی، حفظ ولایتمداری، در صحنه بودن، احساس تکلیف و مسوولیت کردن و اقدام به جا و به موقع در عرصه های مختلف تهدید انقلاب به عنوان اساسی ترین رسالت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

شجاعی مهر خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای و تربیتی در سطوح مختلف سپاه، ارائه آموزش های عقیدتی و ترویج معارف قرآنی، توجه به حدود شرعی در سازمان سپاه و بسیج، ترویج مهدویت و فرهنگ آن، پیشگیری از تخلفات و تأیید و توجه به محتوای فرهنگی عناصر فعال در سپاه از جمله سایر مأموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

وی عنوان کرد: از جمله وظایف حوزه نمایندگی بهره گیری از آثار شهید مطهری در مجموع برنامه‌های سپاه و بسیج است و یکی از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز نیز، اجرای نشست‌های حکمت مطهر است که همزمان با گرامیداشت ایام شهادت شهید مطهری در دهم اردیبهشت در تالار شهر الوند برگزار می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز رسانه و اصحاب رسانه را به عنوان یک مجاهد و رزمنده ای عنوان کرد که باید در فضای امروز کشور که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم ایران است، به روشنگری توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.