رئیس فدراسیون فوتبال این را که جواد نکونام، علی کریمی و سیداکبر پورموسوی جزو گزینه‌های هدایت تیم فوتبال المپیک ایران هستند، تأیید کرد.

گزینه های هدایت تیم فوتبال امید ایران مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران نیز تصریح کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما اگر سرمربی را دو یا سه ماه پیش هم انتخاب می‌کردیم، فرصت برگزاری اردو را نداشتیم،‌ چون تیم‌های ما درگیر لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی بودند. اکنون زمان انتخاب سرمربی تیم المپیک است. ما مدیر این تیم را انتخاب کرده‌ایم و همه جای دنیا هم ابتدا مدیر را انتخاب می‌کنند که کارش برنامه‌ریزی برای تیم است. ما فقط یکی از عدم توفیقات‌مان این است که نتوانستیم به موقع سرباز بگیریم، چون بسیاری از بازیکنان سرباز هستند. همان‌طور که گفتم مدیر این تیم انتخاب شده است و طی یک یا دو روز آینده هم سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران داخلی خواهد بود یا خارجی، گفت: هم گزینه داخلی داریم و هم گزینه خارجی. خیلی در این مورد عجله نکنید. ما اسامی 125 بازیکن را به ستاد بازی‌های آسیایی 2018 ارسال کرده‌ایم و این موضوع هم قانونی است. ما مهلت این را داشتیم و نام 125 بازیکن را هم فرستادیم. سرمربی تیم هم در همین روزها انتخاب خواهد شد. هیچ کار عبثی در تیم امید انجام نشده و همه کارها قانونی بوده است.

تاج در واکنش به اینکه از جواد نکونام، علی کریمی، سیداکبر پورموسوی و چند گزینه دیگر داخلی برای سرمربیگری تیم فوتبال المپیک نام برده می‌شود، عنوان کرد: من همه اینها را تأیید می‌کنم، به علاوه افراد دیگری هم در این لیست هستند. ما مذاکراتی را در این مدت با کمیته المپیک داشته‌ایم و یک نفر را به زودی انتخاب خواهیم کرد. امیدوارم با کمک همه دوستان به 44 الی 45 سال نرفتن به المپیک پایان دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.