قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: باور و ایمان قلبی به آموزه های اسلام و اهل بیت(ع) و فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است.

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از جانبازان آستان قدس رضوی گفت:انقلاب اسلامی امتداد حرکت عظیم مبارزاتی ائمه هدی(ع) است و در این مسیر ملت مبارز کشورمان ثابت کردند که اعتقاد به مبانی اسلام و قرآن را با جان و دل پذیرفته اند.
وی تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) در راه اجرای رسالت خویش بسیار آزار دید و سختی ها و مشقت‌های فراوان را تحمل کرد و در ادامه این راه پر فراز و نشیب، ائمه اطهار(ع) نیز همواره بر ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان پای‌فشاری کردند و به شهادت رسیدند.
بختیاری افزود: تاریخ و سبک زندگی هر کدام از اهل بیت(ع) را که مرور می‌کنیم به عمق اعتقاد آن بزرگواران به مبارزه با استکبار و استبداد پی می‌بریم.
سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیام زندگی نورانی حضرت امام رضا(ع) را مبارزه دائمی خستگی ناپذیر توصیف فرمودند، اظهار کرد: شما جانبازان سرافراز آستان قدس رضوی با تاسی به سیره عملی و نظری ولی نعمتمان، پای در میدان جهاد گذاشتید و به افتخار جانبازی در راه اسلام، قرآن و انقلاب نائل آمدید.
وی گفت: امروز نیز دشمنان انقلاب ما که دیروز با حمایت قاطع از صدام و رژیم بعث عراق هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند در حال دسیسه چینی و توطئه در منطقه و جهان اسلام هستند ولی راه به جایی نخواهند برد.
وی افزود: شاید آنها به لحاظ تسلیحاتی قدرتمند باشند اما وعده الهی در پیروزی و نصرت مومنان را ما بارها در طی این چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به وضوح دیده ایم.
بختیاری با اشاره به ناکامی های آمریکا و ایادی مزدورش در کشورهای عراق و سوریه علیرغم هزینه کردن میلیون ها دلار برای حمایت از داعش و برافروخته نگه داشتن آتش اختلاف و جنگ در منطقه بیان داشت: امروز در عراق و سوریه به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم و حضور آگاهانه و مقتدرانه جبهه مقاومت، محور اصلی جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: مادامی که باور و اعتقاد به ولایت فقیه و این جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها در ایران اسلامی وجود دارد به انقلاب اسلامی هیچ گزندی نخواهد رسید و همچون گذشته مسیر خودش را ادامه خواهد داد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان مصادیقی از استقامت و صلابت مسلمانان صدر اسلام در دفاع از دین و رسول اکرم(ص) اذعان کرد: نام و یاد ابوذر، سلمان، عمار و مقداد و فریادشان همواره در تاریخ طنین انداز است و آنهایی که نفاق ورزیدند از صحنه روزگار و قلوب مومنین محو شدند.
بختیاری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ما نیز از این نمونه ها دارد، کسانی که در ابتدای مبارزه با امام راحل(ره) بودند و بعد منحرف شدند و چه سرنوشت تلخی را برای خود رقم زدند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز نیز ما باید با بصیرت و ولایتمداری قاطعانه از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کنیم و بدانیم که وعده الهی در حمایت و نصرت مستضعفین به وقوع خواهد پیوست.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.