اهواز_ امام جمعه موقت اهواز گفت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت غیر قابل انکار است، بی تردید آینده از آن جمهوری اسلامی ایران است.

جمهوری اسلامی ایران یک قدرت غیر قابل انکار است

به گزارش قدس آنلاین، آیین تجلیل از جانبازان مدافع حرم اهواز، با حضور مسئولین استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام میراحمد حاجتی امام‌جمعه موقت اهواز با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و امام سجاد (ع) اظهار کرد: امروز به تعبیر حضرت امام راحل (ره) در حساس‌ترین نقطه تاریخ به سر می‌بریم. در این حساس‌ترین نقطه تاریخ، اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است.

وی افزود: هرکس کمترین مطالعات را داشته باشد به این اتفاقات مهم پی خواهد برد. امروز سرزمین ما 27 هزار متر مرز دریایی و 6 هزار کیلومتر مرز زمینی دارد و 17 کشور در همسایگی او به سر می‌برد و ازلحاظ نفتی در رتبه اول جهان را دارد.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: در ایران نسلی ظهور و بروز کردند که به رهبری سلاله حضرت زهرا (س) یعنی امام راحل (ره) و امام حاضر، چهره‌ جهان معاصر را تغییر دادند.

وی بیان کرد: وزیر دفاع وقت آمریکا در کتاب خود که به نام "عرصه قدرت جهانی در قرن 21" است نوشته «قدرت محوری و ثقل قدرت در منطقه خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران است». او معتقد است که جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر قرن 21 در غرب آسیا است.

حاجتی با اشاره به اینکه امروز قدرت ایران اسلامی در شعاع بسیار وسیعی چشمان جهانیان را به خود جذب و جلب کرده است، گفت: امروز این ایران اسلامی است که در جهان می‌درخشد. این ایران اسلامی که امروز از تنگه باب‌المندب تا شرق دریایی مدیترانه صحنه را ترسیم می‌کند.

وی گفت: امروز نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران وجود با برکت جانبازان و ایثارگران است که امام راحل (ره) در وصفشان می‌فرمایند «ما توان تجلیل از جانبازان و ایثارگران را نداریم»، مهم‌ترین ویژگی جانبازان و ایثارگران ایستادگی و صبر آنان است.

امام‌جمعه موقت اهواز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت غیرقابل‌انکار است. بی‌تردید آینده از آن جمهوری اسلامی ایران است، ما در این راه محکم خواهیم ایستاد و تاآخرین‌نفس پای ولایت و انقلاب خواهیم ماند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.