کرج- پس از نزدیک به یک سال بلاتکلیفی مدیریتی انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز عصر امروز سه شنبه به انجام می رسد تا متولی این رشته ورزشی پرمخاطب در البرز مشخص شود.

روز سرنوشت ساز فوتبال البرز فرا رسید/ انتخابی سخت از میان ۴ کاندیدا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مرداد ماه سال ۹۵ بود که دومین دوره انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز برگزار  ومحمد محمودی برای بار دوم این مسئولیت را عهده دار شد اما وی خیلی زود وبا توجه به شرایط کاری اش به عنوان نماینده مجلس اسفندماه همان سال از این سمت استعفا داد تا عملا هیئت فوتبال استان البرز در یک سال گذشته به شکل سرپرستی اداره شود.

به دنبال استعفای محمودی فرایند ثبت نام از کاندیداها در دو نوبت برگزار شد و چهره های مختلف سیاسی و ورزشی برای حضور در کارزار انتخابات ثبت نام کردند اما در نهایت با بررسی سوابق و ارزیابی شرایط کاندیداها ۴ نفر برای حضور در انتخابات تعیین صلاحیت شدند و حال امروز قرار است فوتبال البرز نامی غیر از محمودی را بر مسند ریاست خود ببیند.

منصور بیک وردی دبیر هیئت فوتبال استان و چهره باسابقه این ورزش، محمد حشمتی دبیر اسبق هیئت فوتبال کرج و رییس اسبق آکادمی فوتبال سایپا، نادر ایزدبین رییس شورای اسلامی استان البرز و هوشنگ افشاری از مدیران اداره کل ورزش وجوانان و رییس اسبق اداره ورزش وجوانان کرج و ساوجبلاغ ۴ کاندیدای حاضر در انتخابات این دوره هستند و باید دید در نهایت اعضای ۲۱ نفره مجمع انتخابات فوتبال البرز کدامیک از این گزینه ها را برای تصدی مسئولیت فوتبال البرز در ۴ سال پیش رو مناسب می دانند.

هر یک از ۴ کاندیدای حاضر دراین انتخابات ظرفیت ها و توانمندی هایی دارد که می تواند در ادامه راه و در صورت کسب رای اعتماد از مجمع انتخابات زمینه ساز توسعه فوتبال البرز باشد و باید دید نظر  رای دهندگان در نهایت به کدام گزینه خواهد بود.

اهالی فوتبال در استان البرز ارتقا ساختار نرم افرازی و سخت افزاری هیئت استان، حمایت و توجه به تیم های باشگاهی استان، ارتباط فراگیر و موثر با مسئولان استانی و مدیریت شهری و توجه ورسیدگی به فوتبال شهرستان ها را مطالبه اصلی خود از کاندیداها عنوان کرده اند و باید دید در نهایت فرد انتخاب شده از توان و ظرفیت لازم برای برآورده کردن این خواسته ها برخوردار است یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.