کرج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از امدادرسانی به ۴ حادثه جاده ای در روزگذشته (دوشنبه) در البرز خبر داد.

دوشنبه پرکار هلال احمر البرز/امداد رسانی به ۴ حادثه جاده ای

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز دکتر ناصر چرخساز اظهار کرد: در ساعت ۷:۲۵ دقیقه صبح دوشنبه اولین تماس با ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر مبنی بر واژگونی خاور در محور آزادراه کرج به قزوین، روبروی خروجی روستای خور توسط مردم گرفته شد  که پس از اعزام نیروها به محل حادثه مشخص شد این حادثه مصدومی نداشته و نجاتگران فرد محبوس را رها سازی کردند.

وی افزود: در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه صبح پس از اعلام برخورد کامیون با پراید به پایگاه دوآب شهرستانک در محور کرج به کندوان در کیلومتر۴۲ عوامل امدادی ضمن اعزام و رها سازی ۲ مصدوم این حادثه، یکی از مصدومین که از ناحیه سر و قفسه سینه و زانوی چپ دچار تروما شده بود و نیاز به خدمات درمانی داشت را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان مدنی منتقل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز به گیرافتادن یک دستگاه تویوتا در لبه پرتگاه در ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه اشاره کرد و گفت : در محدوده دنبلید طالقان خودرویی در لبه پرتگاه گیر افتاده بود که با حضور عوامل امدادی طالقان توانستند ضمن تثبیت خودرو و رهاسازی افراد محبوس شده، به سلامت سرنشین های خودرو را خارج کنند.

چرخساز تصریح کرد حادثه جاده ای نیز در بعداز ظهر روز دوشنبه در ساعت ۱۷:۱۵ رخ داد، این حادثه واژگونی خودرو پراید و برخورد با کوه بود که متاسفانه جان یک شهروند را گرفت.

وی افزود : در این حادثه که در محور کرج چالوس محدوده نساء رخ داد، عوامل پایگاه کندوان به محل اعزام شدند و ۳ مصدوم را ضمن تثبیت و رها سازی از خودرو خارج کردند که متاسفانه خانمی ۵۸ ساله در این حادثه فوت شد  و مصدومین دیگر ضمن ارائه کمک های اولیه توسط امدادگران هلال احمری به عوامل اورژانس تحویل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان به رانندگان عزیز توصیه کرد، از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی اجتناب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.