کرج - بخشدار آسارا با بیان اینکه در سال جاری برای تصفیه فاضلاب روستاها و اماکن محدوده جاده چالوس اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته شده است، گفت: اماکن مسکونی و واحدهای صنفی که فاضلاب خود را به رودخانه کرج بریزند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

اختصاص اعتبار  برای تصفیه فاضلاب روستاهای جاده چالوس

ولی الله اسفندیار نژاد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به مشکلات فاضلاب بخش آسارا اظهار کرد: در سال ۹۷ اعتبارات قابل توجهی برای توسعه مراکز تصفیه فاضلاب در نظر گرفته شده تا پساب اماکن تفریحی و پذیرایی حوالی محدوده جاده چالوس تصفیه شده وسپس وارد رودخانه ها شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنفی و رستوران ها فاضلاب خود را به رودخانه ها می ریزند، گفت: اگر اماکن مسکونی و واحدهای صنفی  چنین کاری را کنند حتما تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بخشدار آسار در خصوص مشکلات یک طرفه شدن جاده چالوس برای شهروندان بخش آسارا گفت: خوشبختانه با تعاملی که بین ارگان های دولتی و پلیس راه وجود دارد حداقل امکان سعی می شود هم ساعات و هم روزها جهت یک طرفه شدن تقلیل پیدا کند چراکه در مرحله اول اهالی شهروندان بخش آسارا و جاده چالوس در اولویت هستند.

وی در پایان گفت: بعضی از ساعات پیک ترافیک بالا بوده و تردد به سمت شمال کشور بیشتر است بنابراین جاده یک طرفه می شود که جا دارد از مردم بخش آسارا که در این زمینه همکاری لازم را دارند تشکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.