کرج - سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهردار منتخب باید بتواند درجذب سرمایه پایدار و اداره ۱۲ هزار نفر نیرو به نحو مطلوب عمل کند گفت: بعضی از مسئولان سابق کرج در تماس با اعضا، خود را به عنوان کاندیدا معرفی کرده اند.

تماس برخی مسئولان سابق برای کاندیداتوری شهرداری کرج

رحیم خستو درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه معیار انتخاب شهردار در وهله اول تشخیص مشکلات کلانشهر کرج است  وبراین اساس می خواهیم گزینه مورد نظررا انتخاب کنیم گفت: وقتی سیستم مدیریت شهر به روال عادی و منظم پیش می رود شخصی نیاز است که آن شهر را با آرامش اداره کند اما برخی مواقع به مدیری نیاز است که در جذب سرمایه توانمند باشد  وبتواند مشکلات مالی شهر را مرتفع کند.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل شهر در حال حاضر جذب منابع مالی و سرمایه پایداراست، خاطرنشان کرد:با این رویه شهردار منتخب بایستی هم  رونق درشهر را به وجود بیاورد و هم بتواند ۱۲ هزار نفری که در شهرداری خدمت می کنند را به نحو مطلوب اداره کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه آیا مسئولین استانی گزینه هایی را برای انتخاب شهردار به شورا معرفی کرده اند گفت: مسئولین گزینه ای را معرفی نکرده اند اما بعضی از مسئولین سابق تماس  گرفته اند و به عنوان کاندید تصدی پست شهرداری کرج خود را معرفی کرده اند.

خستو با اشاره به اینکه انتخاب شهردار با اعضای شورا  است گفت: بعد از انتخاب فرد مورد نظرتوسط شورای شهر براساس قوانین شهرداری ها تائید شهردار با نهاد های رسمی ای چون قوه قضائیه، اطلاعات و...تائید می شود.

سخنگوی شورای شهر کرج در پاسخ به این سوال که در حال حاضر گزینه های انتخابی شهردار چه افرادی هستند، گفت: ترجیح می دهم به این سوال پاسخ ندهم اما باید عنوان کنم چند گزینه برای تصدی این سمت مطرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.