انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در پنجاه و هشتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن انسی پذیرفته شد.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» در جشنواره بین‌المللی «انسی»
قدس آنلاین- انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر محصول استودیو هورخش در بخش غیررقابتی پنجاه و هشتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن انسی پذیرفته شد. این برای نخستین بار است که انیمیشن سینمایی ایرانی در بخش اصلی این جشنواره پذیرفته می شود.  همزمان با این رویداد استودیو هورخش از پوستر خارجی «آخرین داستان» در این جشنواره رونمایی خواهد کرد. 
پرویز پرستویی، بیتا فرهی، حامد بهداد، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، باران کوثری، فرخ نعمتی، اشکان خطیبی، شقایق فراهانی،  مجید مظفری، ملیکا شریفی‌نیا، زهیریاری، و بانیپال شومون از دیگر بازیگرانی هستند که صداپیشگی نقش‌های اصلی انیمیشن «آخرین داستان» را بر عهده دارند. 
«آخرین داستان» اولین انیمیشن سینمایی استودیو هورخش است که تولید آن از سال ۸۹ تا ۹۷ به طول انجامیده است. 
این انیمیشن در مسیر تولید و در سال ۲۰۱۳ موفق شد به‌عنوان ۶ پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره «انسی» فرانسه که مهم‌ترین رویداد انیمیشنی سالانه جهان است، معرفی شود. همچنین این اثر در سال ۲۰۱۶ به دعوت جشنواره انسی و کن در بازار فیلم جشنواره بین‌المللی کن، به‌عنوان یکی از چهار انیمیشن سینمایی برتر در حال تولید جهان معرفی شد. 
عوامل انیمیشن: نویسنده و کارگردان: اشکان رهگذر، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: کریستف رضاعی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، انتخاب بازیگران: تینا پاکروان، عکس: امیر عابدی، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی. 
جشنواره فیلم‌های انیمیشنی «انسی» معتبرترین جشنواره در عرصه انیمیشن در سطح بین‌المللی است که پنجاه و هشتمین دوره این جشنواره امسال از ۲۱ تا ۲۶ خرداد برگزار می‌شود.
منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.