۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 597287

مدیر تیم ملی امید ایران گفت: امیدوارم با همکاری جامعه فوتبال شاهد درخشش این نسل پرامید باشیم.

استیلی: علی کریمی می تواند سرمربی امید باشد

به گزارش قدس آنلاین، حمید استیلی درباره برنامه ریزی مربوط به تیم امید عنوان کرد:جلسات متعدد و فشرده درباره برنامه های تیم امید در جریان است. بر این اساس در روزهای اخیر دو جلسه با حضور ریاست محترم فدراسیون فوتبال برپا شده است.ضمن اینکه نشست های متعددی هم با حضور اعضا محترم کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این باره برگزار شده است.

وی افزود:این یک حقیقت است که یکی از مشکلات همیشگی تیم امید در سال های اخیر بحث عدم حضور بازیکنان در اردوهای تدارکاتی بوده است به همین دلیل اگر کادر فنی انتخاب شده بود هم نمی توانستیم در این شرایط اردوها را برپا کنیم. در سال منتهی به جام جهانی و با این برنامه ریزی فشرده مسابقات باشگاهی؛ قطعا امکان حضور بازیکنان در اردوها فراهم نمی شد.

مدیر تیم امید تصریح کرد:علاوه بر این فراموش نکنیم که برای انتخاب کادر فنی باید همه جوانب را سنجید و با مطالعه دقیق و عمیق انتخاب نهایی را انجام داد.قصد و نیت همه ما صعود تیم کشورمان به المپیک پس از سال های متمادی است و در این مسیر همه جوانب سنجیده می شود.


استیلی افزود: سرمربی تیم ملی امید به زودی معرفی خواهد شد و بر اساس برنامه، با جمعی از بهترین نفرات فوتبال کشور که در واقع آینده سازان فردای فوتبال ما هستند استارت خواهد زد.برپایی اردوی تدارکاتی در داخل و خارج از کشور هم در دستور کار است و امیدوارم با همکاری جامعه فوتبال شاهد درخشش این نسل پرامید باشیم‌.


وی درباره پیشنهادش مبنی بر حضور علی کریمی در میان کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی امید بیان داشت:این موضوع در یکی از مصاحبه هایم مطرح بود که گفتم برای هدایت تیم امید همه باید دست به دست هم بدهیم‌ و علی کریمی هم‌می تواند گزینه سرمربیگری باشد.ریاست فدراسیون فوتبال هم قبلا در این باره اشاره کردند که نظرات کمیته فنی مورد نظر قرار بگیرد و هر گزینه ای در کمیته فنی جمع بندی شود مورد احترام وی قرار دارد.بابت این موضوع از نگاه دقیق و عمیق ریاست فدراسیون سپاسگزارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.