مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پی شایعات مطرح شده در مورد حضور دروازه بانهای دیگر تیم های لیگ برتر در ذوب آهن گفت: با وجود دروازه بانهای بزرگی که در ذوب آهن داریم در این مورد دغدغه ای نخواهیم داشت.

واکنش آذری به حضور دروازه بان های لیگ برتری در ذوب آهن

به گزارش قدس آنلاین، سعید آذری اظهار داشت: شایعاتی در مورد حضور گلرهای دیگر لیگ برتری در ذوب آهن مطرح است، که من همین جا این شایعات را تکذیب می کنم. ذوب آهن در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بانهای ایران و آسیا را در اختیار دارد که بی تردید یکی از دلایل موفقیت ما در این فصل بوده است. رشید خودش عاشق ذوب آهن است و اینجا همچون خانه ای برای این دروازه بان ملی پوش است. ضمناً این نکته را اضافه کنم که ما در کنار رشید، دروازه بان بزرگ دیگری به نام محمدباقر صادقی داریم که ساخته و پرداخته مکتب ذوب آهن است. فارغ از این دو دروازه بان ما در رده های پایه دروازه بانهای آینده داری همچون معراج اسماعیلی، محمد بختیاری و شیخ حسینی داریم که هر یک به موقع به فوتبال ایران معرفی خواهند شد تا مشخص شود بار دیگر باشگاه ذوب آهن چگونه در رده های پایه به رشد فوتبال ملی و باشگاهی ایران کمک می کند.


آذری اضافه کرد: بار دیگر تاکید می کنم که رشید مظاهری به عنوان یکی از دروازه بان های بزرگ آسیا یک فصل دیگر هم با ذوب آهن قرارداد دارد و در یکی از بزرگترین باشگاههای ایران و آسیا مشغول به بازی است. ما با وجود او به گلر دیگری فکر نمی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.