۲۶۴ تن از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای با حمایت نیروهای مختلف سپاه همچون نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه اعلام کردند که سپاه در طول ۴۰ سال گذشته مظلومانه برابر هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی ایستادگی کرده است.

اگر سپاه نبود کشور هم نبود

به گزارش قدس آنلاین، احمد امیرآبادی‌فراهانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) پارلمان بیانیه ۲۴۶ تن از نمایندگان مجلس درباره روز پاسدار را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اگر سپاه نبود کشور نبود، "حضرت امام (ره) "

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور دلاوری سبزپوشان مجاهدی است که در طول چهل سال گذشته مظلومانه در برابر هجمه‌های انقلاب اسلامی از ملت و کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از آرای ملت است، دفاع کردند. تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز با هدف حفظ انقلاب و ملت ایران در برابر توطئه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی دشمنان کشور بوده است.

به حمدالله در طول ۴۰ سال گذشته پاسداران مجاهد انقلابی همواره در کنار بسیج میلیونی آحاد ملت ایران به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌‌های سیاسی علیه انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، پرونده پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی همواره در طول ۸ سال دفاع مقدس و حضور مستشاری و مظلومانه آنان در کنار سیل عظیم مدافعان حریم اهل بیت و در برابر توطئه‌های منطقه‌ای آمریکا، صهیونیست، آل‌سعود در کنار تلاش شبانه‌روزی این مجاهدان در بازسازی عمران و آبادانی کشور و نیز حضور پررنگ این مدافعان ملت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اطلاعاتی، امنیتی، همه و همه آن جمله امام عظیم‌الشأن را به اثبات رسانده است که می‌فرمایند اگر سپاه نبود،  کشور نبود.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار به این عزیزان و به تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خود فرض می‌دانیم حمایت خود را از نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، قدس، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نماییم و از مسئولین کشور می‌خواهیم با تقویت این نهاد مردمی و مجاهد دشمنان کشور ایران، به‌ویژه صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و آل‌سعود را ناامید سازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.