همدان -رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۳۵۰ هزار متر مربع ساخت وساز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی همدان طی چند سال اخیر خبرداد

انجام ۳۵۰  هزار متر مربع کار عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان
به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله موسوی‌بهار در جشنواره عمران بهداشت همدان به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: امروز به مناسبت هفته سلامت بخشی از پروژه‌های بهداشتی به طور همزمان با حضور معاون بهداشتی وزیر بهداشت افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به شعار هفته سلامت به نام «سلامت برای همه در همه جا» گفت: باید ادامه‌دهنده شعارهای سال‌های گذشته هفته سلامت باشیم تا در راستای کاهش هزینه‌های اجتماعی، روانی و اقتصادی بار بیماری‌ها قدم برداریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اهمیت به خودمراقبتی و تشخیص زودرس بیماری در راستای سلامتی افراد، خاطرنشان کرد: انسان سالم محور توسعه پایدار است و باید در حفظ سلامتی تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت با اجرای طرح تحول سلامت انقلابی رخ داده است، افزود: اقدام عملیاتی ۳۱۰ پروژه بهداشتی دو سال پیش آغاز شده و زیرساخت‌های بهداشتی در این سال‌ها متحول شده است.
موسوی با بیان اینکه از ۳۱۰ پروژه بهداشتی ۱۱۶ پروژه سال گذشته در حضور وزیر بهداشت افتتاح شد، گفت: ۶۰ پروژه امروز افتتاح می‌شود و ۷۰ پروژه در دست اقدام است.
وی ضمن قدردانی از مسوولان سازمان‌های مختلف استان در انجام اقدامات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان، افزود: طی چند سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع ساخت و ساز صورت گرفته و یا برخی در حال اجرا است که بسیار کار سنگینی بوده و با جدیت پیگیری شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه در کمتر از زمان ممکن پروژه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده است، ادامه داد: یکی از اهداف اصلی بهداشت افزایش فعالیت فیزیکی بوده که باید مورد توجه باشد.
وی دوری از مصرف دخانیت، کنترل وزن، اصلاح فرهنگ ترافیکی و خودمراقبتی را لازم دانست و افزود: زیبنده کشور نیست که در یک سال شاهد مرگ ۱۶ هزار نفر در حوادث ترافیکی باشیم که حتی چندین برابر آن آمار مصدومین و مجروحین تصادفات گزارش می‌شود.
منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.