گیلان - مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت:بیشترین شکایات وارده در سال ۹۶ مربوط به گازبها و صورتحساب گاز بوده است .

بیشترین شکایات وارده در سال ۹۶ مربوط به صورتحساب گاز بوده است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، حسین اکبر در اولین جلسه رسیدگی به شکایات در سال ۹۷ ، با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و موارد مندرج صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله آبونمان، عوارض گازرسانی و مالیات بر ارزش افزوده و ... مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه صورتحساب گاز از طریق مبادی مختلف صورت گیرد.
در این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر ۳۳۰۰ پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی از طرق مختلف واصل و در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت گردید که این تعداد نسبت به سال قبل تر از آن حدود ۲ درصد افزایش داشته است.
حسین اکبر ادامه داد: از این تعداد پیام های ورودی در سال ۹۶، بالغ بر ۴۹ درصد در زمینه شکایت، ۴۸ درصد درخواست، ۴ درصد اطلاع رسانی و یک درصد پیشنهاد بوده است.
وی افزود: تمامی شکایات و درخواستهای وارده در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می یابد و پاسخ آن از طریق مسؤولین  در کمتر از ۳ روز کاری به متقاضیان ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بررسی دقیق شکایات و در خواست ها، کمیته رسیدگی به شکایات بصورت ماهانه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخهای ارسالی، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم مورد تصویب قرار می گیرد.
حسین اکبر ادامه داد: در سال گذشته در راستای حل مشکلات مربوط به عدم توزیع، توزیع اشتباه و یا توزیع با تأخیر صورتحساب های گاز، پروژه های بهبودی از قبیل پروژه تولید و صدور صورتحساب آنلاین، خط اختصاصی تلفنی ۳۴۱۵ جهت دریافت، پرداخت صورتحساب و اعلام کارکرد کنتور و اپلیکیشن اختصاصی شرکت گاز گیلان ( با نام خدمات الکترونیکی گاز گیلان) راه اندازی گردید که بحمدالله سبب افزایش سطح رضایتمندی مشترکین محترم شده است.
مدیرعامل گاز گیلان اظهار داشت: شرکت گاز استان برای دریافت شکایات و درخواستهای مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از قبیل تلفن گویای ۳۴۱۴، اپلیکیشن، سایت، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان و ایمیل را معرفی کرده اما عمده موارد دریافتی از طریق تلفن گویا ۳۴۱۴ می باشد که حدود ۹۱ درصد موارد ورودی را به خود اختصاص داده است.
مدیر عامل گاز گیلان در پایان ضمن تشکر از مشترکین عزیز بابت رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی، از آنان خواست تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به گیلانیان عزیز یاری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.