همدان- به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل، جمعی از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم اولیه و پایه ایمنی ترافیک در جمع دانش آموزان دبستان هدف این شهر حضور یافتند.

آشنایی دانش آموزان با مفاهیم اولیه و پایه ایمنی ترافیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، در این مراسم مصطفی پناهنده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان پیرامون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده صحیح از راه به عنوان سرمایه ملّی، علائم ایمنی در جاده ها و تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی مواردی را بیان کرد.

وی هدف از حضور در مدارس را آشنایی دانش آموزان با مفاهیم اولیه و پایه ایمنی ترافیک عنوان کرد و گفت: ایمنی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل است که از یک طرف اطمینان شبکه حمل و نقلی کشور را بالا می برد و از طرفی موجب توسعه اقتصادی می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان سرعت را منشأ بیشتر تخلفات رانندگی عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد و این فرهنگسازی باید از دوران کودکی تبیین و آموزش داده شود.

گفتنی است، در تقویم کشور هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل با شعار روز بدون حادثه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.