همدان - رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری با توجه به مباحث اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهر را ضروری دانست.

ضرورت تدوین اطلس سرمایه گذراری در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روان بخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا با موضوع بررسی طرح پیشنهادی احداث پارک مدیکال توریست که با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شد، افزود: همدان ظرفیت های فراوانی در امر سرمایه گذاری بویژه بخش گردشگری دارد که باید به این بخش نگاه ویژه داشت.

روانبخش  اضافه کرد: اطلس سرمایه گذاری می تواند در برگیرنده یک مرجع کامل از اطلاعات و معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مردم‌شناسی همدان و به ویژه معرفی ظرفیت‌های گردشگری باشد.

وی اضافه کرد: درتدوین این اطلس باید اطلاعاتی کلی از همه محوطه ها، بناها، جاذبه های طبیعی و تاریخی، سایر جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری  وسرمایه گذاری لحاظ شود و این اطلس می تواند به عنوان یک نقشه راه که افق توسعه شهر را در بخش های اقتصادی و گردشگری تبیین می کند.

به گفته رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان  با تهیه اطلس جامع سرمایه گذاری ، تدوین برنامه ها منظم و گام به گام صورت می پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه  حمایت از سرمایه گذاران نباید در حد شعار باقی بماند، اظهار کرد:  باید پکیج کاملی از ظرفیت اقتصادی شهر که شهرداری می تواند در ان سهم داشته باشد برای معرفی به سرمایه گذاری تهیه شود تا در راستای دامد پایدار و توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی در تمامی نقاط شهر صورت پذیرد.

راونبخش خطاب به سرمایه گذار حاضر در جلسه اظهار کرد: لازم است طرح کلی پیشنهادی خود را با نقشه  و مشخصات کامل و توجیه اقتصادی پروژه را به شورا ارائه دهد چرا که باید توجیه اقتصادی طرح مشخص شود.

کامران گردان سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان نیز به ارائه تخفیفات ویژه به سرمایه گذاران توسط شورا و شهرداری اشاره کرد و خطاب به سرمایه گذار بخش خصوصی در این جلسه گفت: ما آمادگی همکاری با سرمایه گذار را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.